marmot
Silver
Var får den åsnan cashen ifrån?Om jag ser rätt så är det ref 116506 och om den är äkta så ligger den på typ 600gris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var får den åsnan cashen ifrån?Om jag ser rätt så är det ref 116506 och om den är äkta så ligger den på typ 600gris
Skulle tro att den är äkta. Vet att han haft en Sub och någon Iwc tidigare. Borde dock va en del kötid på en sådan klocka?Om jag ser rätt så är det ref 116506 och om den är äkta så ligger den på typ 600gris
ska ha startat ett nytt företag nyligen vet jag. Tidigare på någon större reklamfirma har jag för mig.Var får den åsnan cashen ifrån?
Fast inget som inte går att fixa via någon utav stockholms gråhandlareSkulle tro att den är äkta. Vet att han haft en Sub och någon Iwc tidigare. Borde dock va en del kötid på en sådan klocka?
typ:Var får den åsnan cashen ifrån?
Han tjänade 140.000kr i månaden som reklamare i eget bolag som han sedan dessutom sålde.Var får den åsnan cashen ifrån?
Snarare: "jag gillar inte honom, förjävligt att han har det bättre ställt än jag"typ:
"jag gillar inte honom, han kan inte ha det gott ställt"
Hehe...Han tjänade 140.000kr i månaden som reklamare i eget bolag som han sedan dessutom sålde.
Du ser, reklamare..Han tjänade 140.000kr i månaden som reklamare i eget bolag som han sedan dessutom sålde.
Det där var långt innan. Tror dock inte nödvändigtvis att han har bättre koll på utgifterna nu, bara betydligt bättre inkomster...
Vem är det?Xigzo köe med dweller
Vem är det?
Xigzo köe med dweller
+1 på den.Vem är det?
Thank you captain.Jag lägger ihop ett och ett och tror att postaren själv ser sig som en känd svensk.
Thank you captain.
Ödmjukt.Jag lägger ihop ett och ett och tror att postaren själv ser sig som en känd svensk.
Speedmaster automatic?
Vad har Janne för klocka?
Ta ut så hög lön som egen låter korkat.... bättre med utdelning skulle jag troHan tjänade 140.000kr i månaden som reklamare i eget bolag som han sedan dessutom sålde.
Martin Melin med vad det ser ut som för en utan koll på Breitling, Bratte Aerospace
Martin Melin med vad det ser ut som för en utan koll på Breitling, Bratte Aerospace
Han gjorde lite humor av rubrikenÄr det inte lite kul när en B-kändis (C kanske) står och läser skvallerblaska i affären
Det borde det vara. Hon var med här i tråden tidigareVad är det för klocka Carolina Gynning bär för ur, är det en guld Rolex?!
Väldigt vacker klocka med fin vit urtavla. Kronograf såklart
Det borde det vara. Hon var med här i tråden tidigare
edit: sida 3.
Ja en daytonaVad är det för klocka Carolina Gynning bär för ur, är det en guld Rolex?!
Väldigt vacker klocka med fin vit urtavla. Kronograf såklart