Vill även minnas att det nämns när han är gäst i framgångspodden, att han gillar klockor och att han inte vill ha ngt som sticker ut för mycketSveriges bästa advokat hos Mauri. Är det Panerai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill även minnas att det nämns när han är gäst i framgångspodden, att han gillar klockor och att han inte vill ha ngt som sticker ut för mycketSveriges bästa advokat hos Mauri. Är det Panerai?
Han har ju en Lemania Viggen, kan det vara den?Kassa bilder men lyckades inte få till bättre, vad hade Schyffert för klocka i dagens avsnitt av Hellenius Hörna?
Ja så måste det nog vara!Han har ju en Lemania Viggen, kan det vara den?
Seamaster 600?Nina Persson ser ut att ha någon vintageklocka. Kan det vara en Omega?
Hehe, nej den där trollar man inte bort...34 mm är inget för Joe Labero...
Bandhornen och visarna påminner mig om en sån här. Minns inte referensNina Persson ser ut att ha någon vintageklocka. Kan det vara en Omega?
Omega speedmaster X-33Vad har Fuglesang för klocka på bilden?
timex iaf första väll
Är det en Explorer Ludvig Åberg bär?
Har för mig jag sett han med nån mer klocka också. Har väl redan hunnit skapa sig en hyfsad samling Med all rätt!Ludde har uppgraderat sig efter RSM Classic
Måste vara, ser ut som en Q.
En annan bild på Johan Forssell. Är det Timex eller
Haha var just på väg hit för att ställa exakt denna fråga
Kan man reda ut vad en ung Stefan löfven bar?
Suddig som fan men jag får lite paneraivibbarVad kör Johan Olsson? Ser inte ut som någon pulsklocka? (Sorry för kass bild)
Vad har ÖB på sig?
ÖB bär Breitling emergency tycker jag det ser ut som. Fräckt som gammal stridspilot
ÖB kör Breitling Emergency! Väl vald klocka för arbetet.
Vad har ÖB? Breitling Emergency?
En Emergency dessutom! Hur ofta behöver självaste ÖB:n använda nödantennen tror ni?
Det är ju självklart att ÖB ska ha en Emergency
Har för mig jag såg ett repotage på Viaplay för någon vecka sen, då hade han på sig en svart Sjöö Sandström Royal Steel Classic.Vad kör Johan Olsson? Ser inte ut som någon pulsklocka? (Sorry för kass bild)
Jag är absolut ingen superpurist eller liknande. Men en viss klass och stil tycker jag verkligen man ska ha i vissa sammanhang, och det här är verkligen ingen bra kombi imho! Bröllop, studenter, nobelmiddagar m.m i all ära! Men om man inte kan ha en regelrätt dressare ens vid sitt allra första framträdande som kung så vet jag inte vad! Nää fy fan! Säger som Ernst Hugo Järegård, -”DANSKJÄVLAR!!!”Danmarks nya kung vald att köra Nato-band dagen till ära. Oklart vad det är för klocka.
Tronskifte i Danmark – nu är Frederik X ny kung
Tronskiftet i danska kungahuset är genomfört. Drottning Margrethe har abdikerat och Frederik X är nu kung av Danmark. – Det här är en uppgift jag har närmat mig i hela mitt liv, sade den nya regenten i sitt första tal.www.svt.se
Danmarks nya kung vald att köra Nato-band dagen till ära. Oklart vad det är för klocka.
Tronskifte i Danmark – nu är Frederik X ny kung
Tronskiftet i danska kungahuset är genomfört. Drottning Margrethe har abdikerat och Frederik X är nu kung av Danmark. – Det här är en uppgift jag har närmat mig i hela mitt liv, sade den nya regenten i sitt första tal.www.svt.se
Och det är ju för helvete inte ens rätt tråd!! Fick för mig att det var i internationella kändisar det här låg!! Men det ligger ju för fan i svenska kändisar tråden!! Är danskjäveln svensk nu också eller! Som att det inte räckte med natot, gud förbannatJag är absolut ingen superpurist eller liknande. Men en viss klass och stil tycker jag verkligen man ska ha i vissa sammanhang, och det här är verkligen ingen bra kombi imho! Bröllop, studenter, nobelmiddagar m.m i all ära! Men om man inte kan ha en regelrätt dressare ens vid sitt allra första framträdande som kung så vet jag inte vad! Nää fy fan! Säger som Ernst Hugo Järegård, -”DANSKJÄVLAR!!!”