Notorious Niklas
Silver
Fick samma minipåsar igår!Månadens viktigaste leverans
![]()
![]()
![]()
Abakundakawa är GRYM! Otroligt tydliga blåbärsnoter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick samma minipåsar igår!Månadens viktigaste leverans
![]()
![]()
![]()
Hämtade mina idag, köpte ett par på Nordic Coffe Fest så kaffe lådan hemma är överfullMånadens viktigaste leverans
![]()
![]()
![]()
Den har jag inte hunnit testa än men det kommerFick samma minipåsar igår!
Abakundakawa är GRYM! Otroligt tydliga blåbärsnoter.
Längesen jag var på ncf. Får bli nästa år. Var det lyckat?Hämtade mina idag, köpte ett par på Nordic Coffe Fest så kaffe lådan hemma är överfull![]()
Det tycker jag allt, väldigt mycket folk dock. Men gott om små rosterier, utrustning och en del intressant att lyssna på.Längesen jag var på ncf. Får bli nästa år. Var det lyckat?
Var det från 1998 coffee roaster? https://www.instagram.com/1998coffeeshop?igsh=dHpxZDk4ZzNyazhvDet tycker jag allt, väldigt mycket folk dock. Men gott om små rosterier, utrustning och en del intressant att lyssna på.
Det konstigaste jag testade var kaffe på bönor som fermenterats i fruktsaft. Det tog väldigt mycket smak av det, intressant men inte alls vad jag vill ha i min kopp.
Nej, det var något annat jag glömt namnet på :/Var det från 1998 coffee roaster? https://www.instagram.com/1998coffeeshop?igsh=dHpxZDk4ZzNyazhv
Då är vi i samma läge. Min fru är en te-drickare så vattenkokaren går varm här hemma men den hjälper till att få fram olika dryckerFick en Timemore kvarn av barnen. Funkar fint inte minst eftersom hustrun inte alltid dricker kaffeHär med ett våtförädlat kaffe från Rwanda som iof är bra men inte helt i min smak.
![]()
Finns lite kvar på baristashopen annars!Någon som vet varför allt kaffe är slut i lager på Slöinges webshop?
Kaffe-priset skulle väl gå upp ca 20kr från och med idag, pga dåliga skördar bland annat…Någon som vet varför allt kaffe är slut i lager på Slöinges webshop?
Det gäller nog inte specialkaffe på samma sätt utan snarare på stormarknadskaffe. Även om special också rört sig något uppåt på sistone.Kaffe-priset skulle väl gå upp ca 20kr från och med idag, pga dåliga skördar bland annat…
Tänkte mest att bristen på tillgång slår på specialkaffet också.Det gäller nog inte specialkaffe på samma sätt utan snarare på stormarknadskaffe. Även om special också rört sig något uppåt på sistone.