Vad kostar en skjorta från BG ?
Har för mig att dom kostar 1295 eller 1495
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kostar en skjorta från BG ?
Sitter och velar om vilken färg jag ska köra på en Private White V.C mac. Vilken färg tycker ni? Gillar väl båda men inte rimligt att slänga 15k på de nu.
Alla har inte lika stor tur, tyvärr. Men jag kan rekommendera att köpa den här: http://www.silkandclean.com/onthespotHaft den här kostymen i fyra år och använt massor till jobb, vardags, resor och på fest. Rent av ett mirakel att den överlevt. Inte en fläck.
Haft den här kostymen i fyra år och använt massor till jobb, vardags, resor och på fest. Rent av ett mirakel att den överlevt. Inte en fläck.
Skulle klippt en blå, mer mångfacetterad än den gröna. De gröna tonerna sparar jag tex till en field.
Tiger Of SwedenVad är de för någon?
Du måste börja sy upp skjortor så du kan göra vänstra manschetten större så den där bjässen får platsHaft den här kostymen i fyra år och använt massor till jobb, vardags, resor och på fest. Rent av ett mirakel att den överlevt. Inte en fläck.
Om man siktar på RTW ett snäpp upp från Eton, vad finns det att rekommendera då?
Har tidigare uteslutande kört Eton och Stenströms men sedan jag ärvde ett gäng ledigare, lite äldre Brooks Brothers-skjortor från farsan har jag insett att det finns ganska mycket utrymme för förbättring av kvalitén kvar, även hos Stenströms & Eton..
Jag är själv ett stort fan av Brooks brother och tycker de är i egen klass, speciellt när det gäller passform i ärmlängd, håller sig även bra i tvätt. Synd bara att det inte finns någon återförsäljare i Sverige.Om man siktar på RTW ett snäpp upp från Eton, vad finns det att rekommendera då?
Har tidigare uteslutande kört Eton och Stenströms men sedan jag ärvde ett gäng ledigare, lite äldre Brooks Brothers-skjortor från farsan har jag insett att det finns ganska mycket utrymme för förbättring av kvalitén kvar, även hos Stenströms & Eton..
Hur står sig kamelrockar i svenskt vinterklimat? Sugen på en från SS nya, men den ska kunna köras hela vintern i så fall.
Tänkte framför allt ur aspekten vattentålighet. Läste någonstans att kamel precis som kashmir är känsligt...Tror inte det går att köpa en ordentlig rock som faktiskt klarar lite kyla idag. Det är väl därför alla dessa tunna dunjackor att han under blivit så populära.
Kör den camel/tan/beiga som är jävligt snygg irl!!!!!Sitter och velar om vilken färg jag ska köra på en Private White V.C mac. Vilken färg tycker ni? Gillar väl båda men inte rimligt att slänga 15k på de nu.
Feltaggat?
Feltaggat?
Jäkligt schysst. Men hade väl tänkt olive eller den marina.
Gammal vana att det är du som håller uppe stilenFeltaggat?
Har du ingen blå så fine. Olive är snyggt det med men just cinnamon är så varm i tonen jämfört med diverse övriga max's i beiga tonerJäkligt schysst. Men hade väl tänkt olive eller den marina.
Har du ingen blå så fine. Olive är snyggt det med men just cinnamon är så varm i tonen jämfört med diverse övriga max's i beiga toner
Klickade nyss hem en blå, så kan återkomma i veckan med mina tankar.Jag har ingen nu. Tänker att en blå kan vara en bra första. Eller har jag fel? Cinnamonen är riktigt fin men svårt att se mig i de.
En beige raincoat är ju en klassiker men använder du ofta beiga byxor blir det bättre med en blå..Jag har ingen nu. Tänker att en blå kan vara en bra första. Eller har jag fel? Cinnamonen är riktigt fin men svårt att se mig i de.
Manolo x Ströms finns kanske fortfarande. Ping @Whedda ?Eftersom vi är mitt i hösten..
Mörkt grå flannellbyxor. Lite högre midja gärna.
Någon som har tips?
När jag provade dom i vintras fanns dom i flera nyanser av grått samt mörkblå. Har jag för mej iaf..Manolo x Ströms finns kanske fortfarande. Ping @Whedda ?
Edit: såg nu att du sökte mörkt grå, M x S är "mellangrå", men i mina ögon i en perfekt nyans. http://www.manolo.se/artiklar/artik...ms-succemodellen-ar-tillbaka-i-tva-nya-farger