Floffen
Silver
Typ Eidos dag.
Lupo
Tenero
Lorenzo
Pembroke
Mycket bra! Varit nära att testa Eidos några gånger men bangat pga oklarheten med om reaplagg går att returnera eller inte. Men gissar att du är nöjd med dina Eidos-grejer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ Eidos dag.
Lupo
Tenero
Lorenzo
Pembroke
Jag är jättenöjd med alla plagg jag har från Eidos, tycker kanske generellt att det är/blir (subjektivt) lite dyrt på fullpris men åh andra sidan riktigt prisvärt om du lyckas panga på 50 %. Bor i Stockholm så aldrig haft problem med returer faktiskt som andra upplevt. Åker dit och testar, köper om det faller mig i smaken vilket underlättar.Mycket bra! Varit nära att testa Eidos några gånger men bangat pga oklarheten med om reaplagg går att returnera eller inte. Men gissar att du är nöjd med dina Eidos-grejer?
Jag har också varit helnöjd med alla mina Eidosplagg. Det är ju rätt dyra grejer, men samtidigt också ofta fantastiska tyger som jag tycker väger upp för det mesta.Mycket bra! Varit nära att testa Eidos några gånger men bangat pga oklarheten med om reaplagg går att returnera eller inte. Men gissar att du är nöjd med dina Eidos-grejer?
Definitivt, ganska opraktiskt med en såpass ljus. Personligen tycker jag mörkare beige är snyggare med.Vad tycker ni om färgen, ska man ta en mörkare istället?
Ja, jag håller med. Den var mörkare på bild än i verkligheten, jag får skicka tillbaka den.Definitivt, ganska opraktiskt med en såpass ljus. Personligen tycker jag mörkare beige är snyggare med.
Jag säger snyggt. Gillart! 95% har mörkt på vintern i klädväg.. lite roligare kan man ha.Vad tycker ni om färgen, ska man ta en mörkare istället?
Beror helt på hur din garderob ser ut. Jag tycker detta är en utfyllnadsfärg, dvs, du har redan svart, navy, grått, khaki, etc, och vill ha en lite mer utmanande. Om detta är din enda, eller kanske andra, hade jag kört på något mer basic först.Vad tycker ni om färgen, ska man ta en mörkare istället?
Kanske lite väl mycket vår?Vad tycker ni om färgen, ska man ta en mörkare istället?
Mycket nöjd med mitt svårfångade olivgröna från London Undercover.Paraply pojkar! Behöver ett av god kvalite som går att fälla ihop. Tips?
Snyggt! Stort tack
Mycket nöjd med mitt svårfångade olivgröna från London Undercover.
Haft det länge? Kvalitet?
Mycket nöjd med mitt svårfångade olivgröna från London Undercover.
Köpte det i höstas efter tips från @Psykel här i tråden. Gillar handtaget och tycker det känns välgjort. Bra mycket bättre än allt annat jag haft tidigare i.a.f men har inte sett dem i något objektivt test. Litar på Britterna helt enkelt.Haft det länge? Kvalitet?
Stort tack. Blir att beställa ett sådant.Köpte det i höstas efter tips från @Psykel här i tråden. Gillar handtaget och tycker det känns välgjort. Bra mycket bättre än allt annat jag haft tidigare i.a.f men har inte sett dem i något objektivt test. Litar på Britterna helt enkelt.
Snyggt! En fråga bara, hur stor garderob har du? Jag håller just nu på att gå mer mot en sorts minimalism och hitta färger så att jag kan matcha allt med väldigt få plagg. Men efter att man ser alla dina stiliga kläder vetefan om det är hållbart längre!Here we go, Sartoria Partenopea, Berg & Berg, Mazzarelli.
Snyggt, kul att du slog till, härlig känsla! Kör också RJ idag tillsammans med Mazzarelli!
Ring jacket, D+LJ
Bravo @kalufsen, nu vill kmr jag aldrig vilja gå tillbaka till OJ/liknande tillverkare. Följsamheten och känslan i kavajen är helt outstanding.
Hallå, tack!Snyggt! En fråga bara, hur stor garderob har du? Jag håller just nu på att gå mer mot en sorts minimalism och hitta färger så att jag kan matcha allt med väldigt få plagg. Men efter att man ser alla dina stiliga kläder vetefan om det är hållbart längre!
Det är väl oerhört individuellt hur man vill ha det. Lite som ett par jeans eller en T-shirt.Har nån lite schyssta bilder på hur en skjorta skall och inte skall sitta? Typ axlar, armlängd, kropp, rygg, krage, etc. Bara så man ser svart på vitt vad som är tecken på bra/dålig passform.
Förvisso, tänkte dock på kostymskjortor även om jag glömde nämnda det. Dvs inte avslappnad chillskjorta utan lite mer dressad.Det är väl oerhört individuellt hur man vill ha det. Lite som ett par jeans eller en T-shirt.
Du kör på med slips och jeans, coolt!Here we go, Sartoria Partenopea, Berg & Berg, Mazzarelli.
@dauit också riktigt bra kragSTÅNDriktigt bra kavaj/skjort-kombo!
Hallå, tack!
Jag försöker skala ner så mycket som det går och säljer av en beskärd del löpande, som med allt är målet mindre och bättre. I min rotation av artiklar jag är nöjd med har jag kanske 25 skjortor, tio kostymer och femton kavajer och kanske ett trettiotal slipsar. Men jag köper knappt något nytt för RRP utan istället nytt från Italienska Ebay-handlare.