• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Hämtade upp min mörkgråa MTM-kostym från Suitsupply. Kan inte vara annat än nöjd. En mtm-kostym i fullkanvas tillsammans med utmärkt service går nog inte att få för en billigare peng.

Var för varmt för att prova med ett par riktiga skor, skjorta och slips. Bättre bilder får komma senare!

551C6DBB-F832-4026-9565-81F1DD0218F9.jpeg
Vad tror ni? Funkar ett par mörkbruna mockaloafers, för en mindre formell look, till denna mörkgråa kostym?

Osäker på om du är sarkastisk eller inte. Här är några stilexempel på svarta skor och bruna byxor.

YTo2OntzOjI6ImlkIjtpOjE0MTIzOTc7czoxOiJ3IjtpOjk4MDtzOjE6ImgiO2k6MzIwMDtzOjE6ImMiO2k6MDtzOjE6InMiO2k6MDtzOjE6ImsiO3M6NDA6ImUwZGM2YTMwODcxOWE1MzBmOGUwODBhNGQyNDNhZTE1ZjFlNWZjNzUiO30=

IMG_1180-2_2880x3998_crop_center.jpg
Nej, är inte sarkastisk. Självklart går det att bära svarta skor till mörkbrunt (ingen kommer att märka, eller att anmärka på det). Men när du ändå har chansen att bära skor som inte är tråksvarta, skulle jag säga att det ser (mycket) snyggare ut med bruna (eller ännu hellre blåa).

Senast ändrad:
Nej, är inte sarkastisk. Självklart går det att bära svarta skor till mörkbrunt (ingen kommer att märka, eller att anmärka på det). Men när du ändå har chansen att bära skor som inte är tråksvarta, skulle jag säga att det ser (mycket) snyggare ut med bruna (eller ännu hellre blåa).
Blå skor är snyggt.
Om de är fulldämpade löparskor med kontraster i typ neongrönt.

Blå skor är snyggt.
Om de är fulldämpade löparskor med kontraster i typ neongrönt.
Nu är du så där härligt äckligt stockkonservativ igen...:p
Jag är av en annan åsikt, men vi har alla olika smak!:)
Några av mina mörkblå skor (och som sista bild slänger jag in mina röd-blåa dojjor från Enzo Bonafè, bara för att F-Kalle ska få nåt att spy på:D):
Carlos Santos.jpg
Loake Sahara Navy Suede.jpg
Sanders Bruno [Shipton & Heneage].jpg

Enzo Bonafè 3973 Inca 3993-Inca Blu  173last.jpg

Tillbaka
Topp