pankhurst
Basic
Det är väl för att kunna se klockan?Den på armen? De i luvan fattar jag men förstår inte den på armen.
Hoppas jag gillar tröjorna jag beställt ändå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl för att kunna se klockan?Den på armen? De i luvan fattar jag men förstår inte den på armen.
Det kommer du göra, jag tycker både dom är snygga och väldigt skönaDen på armen? De i luvan fattar jag men förstår inte den på armen.
Bara för kunder juNu drar CoC igång sin rea: https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/realisation/index.html
Finns det några guldkorn?
Öppnas för allmänheten om nån dag ju. Kan ju ändå kika vad som finns? 30% till en början, men blir 50-70% om nån vecka.Bara för kunder ju
Efter snabb en snabb genomgång så känns den spontant väldigt tunn. Canada Goose till 30% kan ju vara lockande dock.Öppnas för allmänheten om nån dag ju. Kan ju ändå kika vad som finns? 30% till en början, men blir 50-70% om nån vecka.
Kul!Gabucci startar sin rea ikväll med 40% på allt från förra säsongen.
Ska komma en rabattkod via nyhetsbrevet!![]()
Gabucci startar sin rea ikväll med 40% på allt från förra säsongen.
Ska komma en rabattkod via nyhetsbrevet!![]()
Förmodligen om några dagar i butiken. Tror att det är eklsusivt för webben. Det gör jag definitivt, om ingen annan hinner föreStartar den i butik under dagen?
Hade varit trevligt om du hade lagt upp rabattkoden annars när den väl kommit![]()
Gabucci med flera har i många år kört butik rea först för att serva sina lokala kunder, dock när man öppnat upp med webbshop så har möjligen den geografiska kundbasen ändrats än del och som jag förstår det körs webbrean oftast igång före butik för att ta tillvara på de just de som inte bor i Stockholm, de som bor i Stockholm kan fortfarande handla på webben de med (alla glada)Startar den i butik under dagen?
Hade varit trevligt om du hade lagt upp rabattkoden annars när den väl kommit![]()
Förmodligen om några dagar i butiken. Tror att det är eklsusivt för webben. Det gör jag definitivt, om ingen annan hinner före![]()
Gabucci med flera har i många år kört butik rea först för att serva sina lokala kunder, dock när man öppnat upp med webbshop så har möjligen den geografiska kundbasen ändrats än del och som jag förstår det körs webbrean oftast igång före butik för att ta tillvara på de just de som inte bor i Stockholm, de som bor i Stockholm kan fortfarande handla på webben de med (alla glada)![]()
Fick kod hemskickad att den börjar gälla på söndag. Kan posta koden här när jag kommer hem igen.Nu drar CoC igång sin rea: https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/realisation/index.html
Finns det några guldkorn?
Fan nu skrämmer du mig!Det kommer du göra, jag tycker både dom är snygga och väldigt skönadom är ganska små i storleken bara, precis som SI
Haha ber om ursäkt! Jag kör L i SI och CP men oftast medium i andra tröjor. Men det kan ju skilja från modell till modell ocksåFan nu skrämmer du mig!
Trodde de var större än SI så beställde Large, har XL i SI![]()
Gabucci har 40% på allt under "REA-fliken" med koden "PRESALE"
Någon som handlat hos Hans Alldé, håller dom hög klass?
Tänkte köpa en mtm-kostym nästa gång jag har vägarna förbi huvudstaden.
vnb2019realisation är koden.Fick kod hemskickad att den börjar gälla på söndag. Kan posta koden här när jag kommer hem igen.
Om det är från Gabucci så är skjortorna fortfarande relativt smala.Nån som vet hur Mazzarellis custom fit är?
Yes! Gött. Blev dessa två (vita custom fit)Om det är från Gabucci så är skjortorna fortfarande relativt smala.![]()
Skjortjakten slut med andra ord?Yes! Gött. Blev dessa två (vita custom fit)
![]()
![]()
Lite så.Skjortjakten slut med andra ord?
Återkom med recension!Lite så.![]()
Yes. Har denna.Återkom med recension!
Har du testat Suitsupply btw?
Nöjd?Yes. Har denna.
![]()
Nån som vet hur Mazzarellis custom fit är?
Jag som kanske har dåligt minne men har inte Mazzarelli skjortorna dragit iväg i pris sista åren? Har ngt minne att det låg på 1200-1300 hosOm det är från Gabucci så är skjortorna fortfarande relativt smala.![]()
Det kan jag tänka mig. Jag upplever dock att kvalituttan på tygerna har ökat, utbudet är även bredare.Jag som kanske har dåligt minne men har inte Mazzarelli skjortorna dragit iväg i pris sista åren? Har ngt minne att det låg på 1200-1300 hos
Gabucci för några år sedan, men minnet kan svika mig.