• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Startar den i butik under dagen?
Hade varit trevligt om du hade lagt upp rabattkoden annars när den väl kommit:)
Gabucci med flera har i många år kört butik rea först för att serva sina lokala kunder, dock när man öppnat upp med webbshop så har möjligen den geografiska kundbasen ändrats än del och som jag förstår det körs webbrean oftast igång före butik för att ta tillvara på de just de som inte bor i Stockholm, de som bor i Stockholm kan fortfarande handla på webben de med (alla glada) :)

Förmodligen om några dagar i butiken. Tror att det är eklsusivt för webben. Det gör jag definitivt, om ingen annan hinner före :)

Gabucci med flera har i många år kört butik rea först för att serva sina lokala kunder, dock när man öppnat upp med webbshop så har möjligen den geografiska kundbasen ändrats än del och som jag förstår det körs webbrean oftast igång före butik för att ta tillvara på de just de som inte bor i Stockholm, de som bor i Stockholm kan fortfarande handla på webben de med (alla glada) :)

Tack för upplysningen grabbar, då får vi hoppas att koden trillar in inom kort så man kan spendera lite extra på rean:)

Senast ändrad:
Om det är från Gabucci så är skjortorna fortfarande relativt smala. :)
Yes! Gött. Blev dessa två (vita custom fit)

9F2D39AE-3C00-4F4B-84A3-F3C783F81A95.png

96132C4D-AC09-4B15-8C6D-C08058F94C65.png

Tillbaka
Topp