Moms och tullBorde väl snarare bli 1900kr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Moms och tullBorde väl snarare bli 1900kr
Blir väl tull 12% och moms 25%?Borde väl snarare bli 1900kr
Har ni gjort några kap under rean i år?
Mitt måste nog vara denna, 100 Hands Gold line skjorta för 1600kr:
![]()
De drar f.ö norska momsen. Dvs 1600 + svensk moms osvFantastiskt tyg. Ull och bomull.
Fick precis mejl från dhl ang importavgifter. Landade på 179.50kr.De drar f.ö norska momsen. Dvs 1600 + svensk moms osv
En vit ocbd vill jag också haBlev några bra Barba skjortor på de olika reorna.
![]()
Vart har du hittat den blå?Blev några bra Barba skjortor på de olika reorna.
![]()
Är på jakt efter en frack, någon som har tips på bra second hand butiker i Stockholm?
Skulle kolla om yoox har några, brukar ha ett rätt stort utbud av Barba.En vit ocbd vill jag också ha![]()
Vart har du hittat den blå?
Kan nån tipsa om ett par svarta skinnhandskar till bra pris?
Kollat Ströms?Jo, men det kanske är helt rensat efter jul och rea? Jag tillhör de galningar som går när det är som minst folk i butiken.
Tack. Vet du om det finns på rea?Kolla in Hestras utbud. Jag har tidigare fått köpa nya skinnhandskar varje säsong och sämst var ett par från Paul Smith, som kostade nästan dubbel så mycket som Hestra. Jag upplever att Hestra är av helt annan kvalitet - lite som skillnad mellan skor från något modemärke och en riktig skotillverkare.
Har faktiskt också funderat på det så vore uppskattat om någon i tråden har koll?Tack. Vet du om det finns på rea?
Datinventory på instagram hissade den såg jag.Vet att det är vissa som(precis som jag) är förtjusta i Eidos Lupos, hittade en butik i Singapore som verkar ha en i samma stuk, bra pris också;
https://www.yeossal.com/products/one-piece-collar-cotton-pique-polo-shirt
Någon som har testat?
Såg att Zoovillage hade lite Hestra på rea. Kanske finns nåt.Tack. Vet du om det finns på rea?
Alla jag provat är sjukt små! Har typ 34 i size annars men 36 orna satt som fastlimmade kring låren... ska väl dock tilläga att de flesta byxor rtw blir för tajtaNågon som har ett par orlebar brown bulldog badbyxor i garderoben? Trots en bra storleksguide så är jag lite osäker på hur dom kommer passa. Drar normalt 35-36 i jeans och undrar om 36 i OB är rätt för mig?![]()
Okej då blir det nog inge köp, är rumpa och lår jag behöver mest utrymme runtAlla jag provat är sjukt små! Har typ 34 i size annars men 36 orna satt som fastlimmade kring låren... ska väl dock tilläga att de flesta byxor rtw blir för tajta
Japp, det blev två stycken.Kollat Ströms?
Denna är ju trevlig,Letar fortfarande efter en tröja med dragkedja hela vägen och krage.
Beige, brun eller grå, gärna merino. Måste ha dubbel dragkedja så att den går att öppna där nere.
Runt en tusenlapp ungefär är väl vad jag tänkt mig.
Ungefär vad jag letar efter utseendemässigt:
![]()
![]()
Det är ju en hoodie.Denna är ju trevlig,
https://baltzar.com/products/gran-sasso/brown-h2dry-merino-wool-zipped-hoodie/
Ryktas om att det är rea från och med imorgon i butiken, 40-50% off.
Kan ju vara ett alterniv om man kan fynda på rean kanske?!
Köpte en ljusgrå i meironull från Brothers, tycks inte hitta den exakta modellen i deras nätbutik men har sett den i två fysiska butiker jag besökt på senaste tiden. Den har dubbel-zip samt likadana muddar som de du länkade, kostade ungefär 500kr på rea.Letar fortfarande efter en tröja med dragkedja hela vägen och krage.
Beige, brun eller grå, gärna merino. Måste ha dubbel dragkedja så att den går att öppna där nere.
![]()
![]()
Här kanske?Det är ju en hoodie.![]()
Letar fortfarande efter en tröja med dragkedja hela vägen och krage.
![]()
![]()
L funkar tyvärr inte! Gran sasson är fin, men inte aktuell för nästan 2k.
Får se om de kör rea på webben.Jag har två stycken från Gran Sasso i deras vintage merino och är mycket nöjd! Får du loss en sådan på rea är det ett riktigt fynd![]()