• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Biohazard

Omega
Har ni gjort några kap under rean i år?

Mitt måste nog vara denna, 100 Hands Gold line skjorta för 1600kr:
IMG_6275 copy.jpg

Riktigt vass, bra köp!
 

Ftira

Omega
Kan nån tipsa om ett par svarta skinnhandskar till bra pris?

Kolla in Hestras utbud. Jag har tidigare fått köpa nya skinnhandskar varje säsong och sämst var ett par från Paul Smith, som kostade nästan dubbel så mycket som Hestra. Jag upplever att Hestra är av helt annan kvalitet - lite som skillnad mellan skor från något modemärke och en riktig skotillverkare.
 

Manne1891

Omega
Någon som har ett par orlebar brown bulldog badbyxor i garderoben? Trots en bra storleksguide så är jag lite osäker på hur dom kommer passa. Drar normalt 35-36 i jeans och undrar om 36 i OB är rätt för mig? :)
 
Kolla in Hestras utbud. Jag har tidigare fått köpa nya skinnhandskar varje säsong och sämst var ett par från Paul Smith, som kostade nästan dubbel så mycket som Hestra. Jag upplever att Hestra är av helt annan kvalitet - lite som skillnad mellan skor från något modemärke och en riktig skotillverkare.
Tack. Vet du om det finns på rea?
 

VOES

Omega
Någon som har ett par orlebar brown bulldog badbyxor i garderoben? Trots en bra storleksguide så är jag lite osäker på hur dom kommer passa. Drar normalt 35-36 i jeans och undrar om 36 i OB är rätt för mig? :)
Alla jag provat är sjukt små! Har typ 34 i size annars men 36 orna satt som fastlimmade kring låren... ska väl dock tilläga att de flesta byxor rtw blir för tajta
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Letar fortfarande efter en tröja med dragkedja hela vägen och krage.
Beige, brun eller grå, gärna merino. Måste ha dubbel dragkedja så att den går att öppna där nere.
Runt en tusenlapp ungefär är väl vad jag tänkt mig.

Ungefär vad jag letar efter utseendemässigt:

aw18%20morgano%20zip%20grey%206.jpg

15357711r_3.jpg
 

Biohazard

Omega
Letar fortfarande efter en tröja med dragkedja hela vägen och krage.
Beige, brun eller grå, gärna merino. Måste ha dubbel dragkedja så att den går att öppna där nere.
Runt en tusenlapp ungefär är väl vad jag tänkt mig.

Ungefär vad jag letar efter utseendemässigt:

aw18%20morgano%20zip%20grey%206.jpg

15357711r_3.jpg
Denna är ju trevlig,

https://baltzar.com/products/gran-sasso/brown-h2dry-merino-wool-zipped-hoodie/

Ryktas om att det är rea från och med imorgon i butiken, 40-50% off.
Kan ju vara ett alterniv om man kan fynda på rean kanske?!
 

hannes

Omega
Letar fortfarande efter en tröja med dragkedja hela vägen och krage.
Beige, brun eller grå, gärna merino. Måste ha dubbel dragkedja så att den går att öppna där nere.
Runt en tusenlapp ungefär är väl vad jag tänkt mig.

Ungefär vad jag letar efter utseendemässigt:

aw18%20morgano%20zip%20grey%206.jpg

15357711r_3.jpg
Köpte en ljusgrå i meironull från Brothers, tycks inte hitta den exakta modellen i deras nätbutik men har sett den i två fysiska butiker jag besökt på senaste tiden. Den har dubbel-zip samt likadana muddar som de du länkade, kostade ungefär 500kr på rea.
 

wg11

Cartier
Letar fortfarande efter en tröja med dragkedja hela vägen och krage.
Beige, brun eller grå, gärna merino. Måste ha dubbel dragkedja så att den går att öppna där nere.
Runt en tusenlapp ungefär är väl vad jag tänkt mig.

Ungefär vad jag letar efter utseendemässigt:

aw18%20morgano%20zip%20grey%206.jpg

15357711r_3.jpg


Jag har två stycken från Gran Sasso i deras vintage merino och är mycket nöjd! Får du loss en sådan på rea är det ett riktigt fynd:)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
L funkar tyvärr inte! Gran sasson är fin, men inte aktuell för nästan 2k.
Jag har två stycken från Gran Sasso i deras vintage merino och är mycket nöjd! Får du loss en sådan på rea är det ett riktigt fynd:)
Får se om de kör rea på webben. :)
 
Topp