Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice, hur är de i storleken? Om jag har t.ex. 46 i Incotex, berg&berg och PT01, vilken stolek bör man ta i Ströms byxan?Pangade igår, riktigt bra. Snålade in och köpte bara Frescon, hade gärna pangat linne brallan men har redan Stoffa byxor som kommer in i April![]()
Har du något tips på färg till sin första LA? Funderar på vit eller marinblå, tycker den vita ser väldigt trevlig ut men marinblåa är onekligen mer praktisk. Sen har jag många marinblåa plagg i garderoben som kanske är lite trist.. Funderar starkt på att köra på en sådan ändå, pungar hellre upp några extra hundralappar än att nöja mig med något som ändå får mig att snegla på något annat efter ett tag.Har två Polo från LA, visst är de dyra men oxå riktigt bra, speciellt kragarna på dem. Jag använder oxå honom för skräddarsydda skjortor och då kan man få Polo-tröjorna justerade efter sina mått oxå vilket gör dem extra nice.
Jag köpte an LA Popover från Olof i grönt. Mycket snyggt. Bra pris fick jag också.Har du något tips på färg till sin första LA? Funderar på vit eller marinblå, tycker den vita ser väldigt trevlig ut men marinblåa är onekligen mer praktisk. Sen har jag många marinblåa plagg i garderoben som kanske är lite trist.. Funderar starkt på att köra på en sådan ändå, pungar hellre upp några extra hundralappar än att nöja mig med något som ändå får mig att snegla på något annat efter ett tag.
En av varje.Har du något tips på färg till sin första LA? Funderar på vit eller marinblå, tycker den vita ser väldigt trevlig ut men marinblåa är onekligen mer praktisk. Sen har jag många marinblåa plagg i garderoben som kanske är lite trist.. Funderar starkt på att köra på en sådan ändå, pungar hellre upp några extra hundralappar än att nöja mig med något som ändå får mig att snegla på något annat efter ett tag.
Jag har letat med ljus och lykta efter en ljusblå, men inte hittat nån. Närmsta är en från finamore.En av varje.
Den första jag köpte var en ljusblå/himmelsblå (mest till sommaranvändande) som inte verkar finnas på hans hemsida för tillfället, sen har jag den gröna oxå. Beroende på vilken säsong du tänkt använda den mest så skulle jag börja med att välja färg efter det och komplettera med den andra sen. (men marinblå är så klart mer praktisk som du säger)
Vilka färger fanns på frescon/linnet? Var det bomull också?Pangade igår, riktigt bra. Snålade in och köpte bara Frescon, hade gärna pangat linne brallan men har redan Stoffa byxor som kommer in i April![]()
Nice. Vad finns de i för tyger? Fresco, Linne, bomull? Är det fresco eller någon annan high twist-variant?Pangade igår, riktigt bra. Snålade in och köpte bara Frescon, hade gärna pangat linne brallan men har redan Stoffa byxor som kommer in i April![]()
Ngn som vet när det kommer mer info / bilder om byxorna? Var väl förhandsvisning igår tisdag?
Vilka färger fanns på frescon/linnet? Var det bomull också?
Nice. Vad finns de i för tyger? Fresco, Linne, bomull? Är det fresco eller någon annan high twist-variant?
Finns till försäljning från och med nu i Ströms butik på Kungsgatan/Sveavägen.
Kommer en artikel med mer information om vårens version i slutet av veckan alt. Början av nästa.
Vem ska man kontakta? Hade gärna ett en bild och nån måttabell!Går att beställa via kontakt med butiken som tidigare?
Liknande prisnivå som tidigare år?
Det tror jag det skall gå.Går att beställa via kontakt med butiken som tidigare?
Liknande prisnivå som tidigare år?
Snyggt! Bra timing då jag ska till Sthlm kommande helg. Vilka färger finns bomullsvarianten i?Det tror jag det skall gå.
Priset ligger på 1699kr för bomull, 1999kr för ull och 2199kr för linne. Den sistnämnda har vi trots detta lägst marginal på och borde kosta avsevärt mer men vi ville hålla alla i ungefär samma prissegment.
Snyggt! Bra timing då jag ska till Sthlm kommande helg. Vilka färger finns bomullsvarianten i?
Jag gissade nästan detLite intressant är att byxorna jag har på bilden är just bomullsversionen från förra året som nu är återlanserad. Sen behöver man såklart inte hissa upp dem fullt så högt som jag om man inte vill![]()
Snyggt! Bra timing då jag ska till Sthlm kommande helg. Vilka färger finns bomullsvarianten i?
Jag är storlek 54, så lär inte vara någon risk...Lämna några åt mig...har en vecka till innan jag kommer ner...
Kan jag se bilder på detta som diskuteras? Jag blev genast nyfiken på vad alla snackar om haha!Det tror jag det skall gå.
Priset ligger på 1699kr för bomull, 1999kr för ull och 2199kr för linne. Den sistnämnda har vi trots detta lägst marginal på och borde kosta avsevärt mer men vi ville hålla alla i ungefär samma prissegment.
Benvit linne är ju magiskt! Kommer bli mitt 6e par vita byxorTvå nyanser av grå Fresco samt Taupe och benvit linne #ingenkommerihågenfegis
Här är förra vårens byxor: http://www.manolo.se/artiklar/artik...ms-succemodellen-ar-tillbaka-i-sommarversion/Kan jag se bilder på detta som diskuteras? Jag blev genast nyfiken på vad alla snackar om haha!
Han som letar han skall finna, tror det är dessa byxor.Kan jag se bilder på detta som diskuteras? Jag blev genast nyfiken på vad alla snackar om haha!
Ser väldigt trevliga ut om det är dessa
![]()
Finns till försäljning från och med nu i Ströms butik på Kungsgatan/Sveavägen.
Kommer en artikel med mer information om vårens version i slutet av veckan alt. Början av nästa.
Hade också uppskattat en storlekstabell.Härligt, tack för infon. Går det få ngn slags storlekshint oxå? (Har 46 i Incotex, berg&berg och PT01, innebär det 46 i denna oxå?)
Klart de skall hissas upp hela vägen, snyggast så! Tvärbra byxa OTR, supernöjd med Frescon. Jag har en önskan vilket är ett längre midjeband, förstår att det kanske inte är lika kommersiellt men det är min önskanLite intressant är att byxorna jag har på bilden är just bomullsversionen från förra året som nu är återlanserad. Sen behöver man såklart inte hissa upp dem fullt så högt som jag om man inte vill![]()