• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

aximand

Panerai
2-Faktor
Någon som hittat någon annan, liknande överskjorta på rean? Fortfarande lite putt över att beställningen inte gick igenom till slut. :(
 

Johanw

Cartier
Jo har också kört på den metoden men irriterande att det ska behövas... Bra att du gjort vad du kan för att förändra det i alla fall. :D

Haha, har tänkt precis samma sak om Uniqlo. Bor en bit från Stockholm så får beställa hem i så fall, hur är storlekarna relaterat till svenska/europeiska plagg och den storlek du vanligtvis kör på byxor? Går du upp, ner i storlek?

Fick prova mig fram. Svårtolkat med storlekar i Japan. Vad är storlek 76cm? Hittade ett par jag inte ens använt än.

image.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Alla vill inte att linningen och pungen ska tangera varandra. ;)
Allt mode går i cykler, tycker man ska se till helheten och proportionerna. Tycker höga byxor som dessa ser knas ut då man inte ser ut att ha någon överkropp. Med jacka är det en annan sak och ser helt ok ut. Mycket handlar såklart om vad man har för kroppsform, och borde då kompensera för detta. Lite det man drömmer angående skräddarsytt så man slipper så så missformad ut...
 

Reverso

Panerai
Efter att ha kämpat i 2 år på gym och med kosten så har jag lyckats gå från 125 kg+ till ca 107 kg och det känns härligt att köpa kläder igen, det var definitivt inte lika roligt för ett par år sedan

100 kg är målet, har gått upp lite sedan jag kom hem från en längre semester men det är bara att hoppa upp på hästen och kämpa vidare

Slog till på dessa t shirts idag på Carlings

Nästa månad blir det en tripp till det underbara Rom (Och Neapel) och då ska jag passa på att besöka Castel Romano. Någon KS'are som varit där?

20190713_185123.jpg


20190713_185002.jpg
 

aximand

Panerai
2-Faktor
Efter att ha kämpat i 2 år på gym och med kosten så har jag lyckats gå från 125 kg+ till ca 107 kg och det känns härligt att köpa kläder igen, det var definitivt inte lika roligt för ett par år sedan

100 kg är målet, har gått upp lite sedan jag kom hem från en längre semester men det är bara att hoppa upp på hästen och kämpa vidare

Slog till på dessa t shirts idag på Carlings

Nästa månad blir det en tripp till det underbara Rom (Och Neapel) och då ska jag passa på att besöka Castel Romano. Någon KS'are som varit där?

20190713_185123.jpg


20190713_185002.jpg

Gillar som sagt halvskrikiga skjortor, men den här är på gränsen till att få åka tillbaka till Zalando : )

20190713_193530.jpg
Måste säga att det är skönt att se att det finns fler stilar representerade här än den som många andra (inklusive jag själv) står för. :) Och även om det tar emot att erkänna är leopardtröjan rätt ball :nailbiting:
 
Topp