För övrigt, någon som kan svara på varför Uniqlo enbart har 27-29cm och inte längre 25-27cm vad gäller storlek på strumpor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara för mig länken inte fungerar?
Vart ska du spendera vintrarna? Sibirien?Kanske kan man få ett tips på vinterjacka här också? Jag gillar denna, och även att jag förmodligen kommer ha den i många år så känner jag att det är lite väl mycket pengar. 3-7000kr någonstans skulle kännas mer rimligt. Wellensteyn har parkas som jag gillar, men skulle gärna se att dom finns i butik i Göteborg.
https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/parajumpers-right-hand-light-masterpiece-parka-black-2.html
Parajumpers är ju inte roliga alls..Kanske kan man få ett tips på vinterjacka här också? Jag gillar denna, och även att jag förmodligen kommer ha den i många år så känner jag att det är lite väl mycket pengar. 3-7000kr någonstans skulle kännas mer rimligt. Wellensteyn har parkas som jag gillar, men skulle gärna se att dom finns i butik i Göteborg.
https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/parajumpers-right-hand-light-masterpiece-parka-black-2.html
Vart ska du spendera vintrarna? Sibirien?![]()
Hur skulle du säga att dom är i storleken?Gå ner till "100% Supima cotton t-shirts" https://www.uniqlo.com/se/en/men/tops/t-shirts-tops
Hur skulle du säga att dom är i storleken? Har tidigare kört en del på new body och lager157s premium bas T-shirtar och har medium på bägge men ingen aning om
måtten
"Vettiga" - "Skinn/läderbyxor"Någon som vet var man kan få tag på några vettiga skinn/läderbyxor? Verkar inte finnas någonstans.
"Vettiga" - "Skinn/läderbyxor"
Är det till MC eller "vanliga kläder"?![]()
"Vettiga" - "Skinn/läderbyxor"
Är det till MC eller "vanliga kläder"?![]()
Känns väldigt high fashion, typ Versace, Balmain eller dyl alternativt sexbutiker?Haha, vanliga kläder bara. Ingen oktoberfest.
Inspirationsbild:
![]()
Typisk skada för de med lår som går ihop, hänt mig på några par jeans.Upptäckte imorse att jag fått ett hål i mina strömsxmanolo byxer(flannel) som jag köpte förra året. Hålet sitter typ vid grenen och inte vid en sömm utan tyget som slitits.
Är det någon annan som fått liknande skada? Här bör jag väl kunna hävda garanti?
Haha i hear you men brukar inte bli så för mig på byxorTypisk skada för de med lår som går ihop, hänt mig på några par jeans.
Alltså: där tyg gnuggas mot tyg.
Upptäckte imorse att jag fått ett hål i mina strömsxmanolo byxer(flannel) som jag köpte förra året. Hålet sitter typ vid grenen och inte vid en sömm utan tyget som slitits.
Är det någon annan som fått liknande skada? Här bör jag väl kunna hävda garanti?
Upptäckte imorse att jag fått ett hål i mina strömsxmanolo byxer(flannel) som jag köpte förra året. Hålet sitter typ vid grenen och inte vid en sömm utan tyget som slitits.
Parajumpers bär man väl bara här i GBG om man vaktar orten?Kanske kan man få ett tips på vinterjacka här också? Jag gillar denna, och även att jag förmodligen kommer ha den i många år så känner jag att det är lite väl mycket pengar. 3-7000kr någonstans skulle kännas mer rimligt. Wellensteyn har parkas som jag gillar, men skulle gärna se att dom finns i butik i Göteborg.
Parajumpers bär man väl bara här i GBG om man vaktar orten?![]()
Testa Herno, Moorer, Montecore eller Aspesi iställetJag alltså jag gillar jackan, men är inte helt förtjust i "märket" Jag betalar gärna för kvalitet, men är inte så intresserad av märket. Därav att jag kommer köpa Sunspel piketröjor i fortsättningen i stället för Lacoste.
Tyvärr så har ju Wallensteyn inga butiker i Göteborg. Men har spanat in denna jackan https://www.wellensteyn.com/page/products/mod/DISC/mat/565/col/SW
Tack för tips. Ska kika in vad dessa märken har att erbjuda.Testa Herno, Moorer, Montecore eller Aspesi istället
Luisaviaroma.com har en handfull!Haha, vanliga kläder bara. Ingen oktoberfest.
Inspirationsbild:
![]()
Själv är jag löjligt förtjust i merinoull i underställ vid aktiviteter ute. Icebreaker, Aclima och woolpower har jag goda erfarenheter av. Jakt eller friluftsbutiker är bra utgångspunkter.Underställ, kommer användas för skidåkining i vinter. Nån som har ett bra märke/ställe/rea att rekommendera?
Är Brexit 31 oktober? Eller fattar jag fel...
står i valet ock kvalet köpa en jacka från UK, ändå ca 1.5k billigare![]()
Jaja, så länge den passerar EUs gräns innan den 31a ska det inte vara några problemÄr Brexit 31 oktober? Eller fattar jag fel...
står i valet ock kvalet köpa en jacka från UK, ändå ca 1.5k billigare![]()
Jaja, så länge den passerar EUs gräns innan den 31a ska det inte vara några problem![]()