Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det roliga med deras näsdukar är att det finns och har alltid funnits en liten, liten Bart Simpson tryckt.
Det roliga med deras näsdukar är att det finns och har alltid funnits en liten, liten Bart Simpson tryckt.
Shit. Har du missat det?Haha va?
Shit. Har du missat det?
Luca har av någon anledning alltid haft en förkärlek till just Simpson. Ska se om jag hittar någon länk.
Hur använder du denna, eller är den som en vanlig scarf? Tänker mest då den är kvadratiskVar tvungen att klippa en sån här.
Är ju som en jävla tavla!
![]()
Beror på hur kul du tycker det är att tvätta kashmir.Kashmir tröjor, visst har man något under? T-shirt/linne?
Runt halsen blir lite tight men i fickan går braHur använder du denna, eller är den som en vanlig scarf? Tänker mest då den är kvadratisk![]()
Jaha, så de är inte större än så? Eller är det en näsduk?Runt halsen blir lite tight men i fickan går bra
![]()
hur är kvalitén på säg skräddarsydda kostymer som köps i tex Thailand/Indien?
Du betalar ju väldigt mycket mindre än i Sverige, någon som har erfarenhet?
Den är snygg som fan, men jag personligen skulle aldrig betala 2700:- för en bröstnäsduk.
Ljusblå skjorta, gråa byxor och något skogsgrönt i bröstfickan kanske?Hjälp!
Osäker på min nya caruso. Hur matchar jag den?!![]()
Mörk denim, sjyst polo & boots. Klart!Hjälp!
Osäker på min nya caruso. Hur matchar jag den?!![]()
Din rubinacci finns i lila nu @Chami om du inte redan sett det![]()
Jag känner igen mig. Nu är det sällan jag behöver ha kostym eller ens kavaj på mitt vardagliga jobb men när det inträffar tänker jag exakt som du. Dock har jag nu börjat inse att prylar är till för att användas så jag börjar ge efter...He he. Har ett konstigt problem. Jag har flera kostymer av bra kvalité och av fina märken men som jag drar mig för att använda trots att kostym är kutym i min bransch.
Anledningen är att jag är rädd att slita på kostymerna / att de ska gå sönder. De känns ömtåliga på något sätt.
Hur blir jag av med spärren i huvudet?! Någon som känner igen sig?
Att köpa ett par extra byxor brukar vara ett vanligt tips om man ska använda kostymen mycket. Du lär ju slita ut byxorna betydligt fortare än kavajen, och när det har skett har du ett par fräscha.He he. Har ett konstigt problem. Jag har flera kostymer av bra kvalité och av fina märken men som jag drar mig för att använda trots att kostym är kutym i min bransch.
Anledningen är att jag är rädd att slita på kostymerna / att de ska gå sönder. De känns ömtåliga på något sätt.
Hur blir jag av med spärren i huvudet?! Någon som känner igen sig?
Jag känner igen mig. Nu är det sällan jag behöver ha kostym eller ens kavaj på mitt vardagliga jobb men när det inträffar tänker jag exakt som du. Dock har jag nu börjat inse att prylar är till för att användas så jag börjar ge efter...
Att köpa ett par extra byxor brukar vara ett vanligt tips om man ska använda kostymen mycket. Du lär ju slita ut byxorna betydligt fortare än kavajen, och när det har skett har du ett par fräscha.
Jag tycker det mönstret i den färgkombinationer passar riktigt bra till ljusblå jeans samt beigea och mörkblå chinosBlå/Vit Rutig skjorta, hur matchar jag?
eller ska man köpa någon annan färg?
![]()