Incotex är väl några av de bästa, annars tycker jag personligen att Mason's är väldigt sköna!Ute efter något bra chinos märke, gärna inte incotex dyrt, men inget h&m eller liknande för dom går bara sönder för mig..
Hit me!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Incotex är väl några av de bästa, annars tycker jag personligen att Mason's är väldigt sköna!Ute efter något bra chinos märke, gärna inte incotex dyrt, men inget h&m eller liknande för dom går bara sönder för mig..
Hit me!
Incotex är väl några av de bästa, annars tycker jag personligen att Mason's är väldigt sköna!
Chinos kör jag nästan uteslutande från J. Lindeberg.Absolut, men tänker att jag säkert får två par schyssta för samma pris av ett par incotex, då jag känner att jag behöver både ett par blå och svarta!
Okej Mason's måste jag kolla upp!
Kvalite före kvantitet Efter jag köpt två par incotex har jag svårt att köpa något annat (helt ärligt)Absolut, men tänker att jag säkert får två par schyssta för samma pris av ett par incotex, då jag känner att jag behöver både ett par blå och svarta!
Något annat?
Ett par Mason's ligger väl på ca 1400 spänn vilket iofs är "prisvärt" för att vara ett italienskt märke likväl som Incotex som ligger på ca 2200 spänn, har från båda och inga av dom är tillverkade i Italien tråkigt nog trots prisskillnaden. Ström's egna chinos gillar jag och även OJ har rätt schysta chinos vilka ligger runt 1200 spänn. Har även chinos från JCrew vilka lätt är dom mest prisvärda för ca 900 spänn styck! Kolla gärna in deras kollektion..Absolut, men tänker att jag säkert får två par schyssta för samma pris av ett par incotex, då jag känner att jag behöver både ett par blå och svarta!
Något annat?
Kvalite före kvantitet Efter jag köpt två par incotex har jag svårt att köpa något annat (helt ärligt)
Förstår Nej har ett par masons som nämns ovan som är ett bra mellanstopp, incotexen införskaffades dock efter masons och nu skulle jag ha svårt att byta då jag tycker kvalite och främst passformen är super på migHåller helt med!
Men är i behov av två par i tillräckligt bra kvalité.
Som är bättre än hm men sämre än incotex, men du kör bara incotex eller?
Ute efter något bra chinos märke, gärna inte incotex dyrt, men inget h&m eller liknande för dom går bara sönder för mig..
Hit me!
Ute efter något bra chinos märke, gärna inte incotex dyrt, men inget h&m eller liknande för dom går bara sönder för mig..
Hit me!
OJ ska jag kolla upp !Ett par Mason's ligger väl på ca 1400 spänn vilket iofs är "prisvärt" för att vara ett italienskt märke likväl som Incotex som ligger på ca 2200 spänn, har från båda och inga av dom är tillverkade i Italien tråkigt nog trots prisskillnaden. Ström's egna chinos gillar jag och även OJ har rätt schysta chinos vilka ligger runt 1200 spänn. Har även chinos från JCrew vilka lätt är dom mest prisvärda för ca 900 spänn styck! Kolla gärna in deras kollektion..
Mrporter.comOJ ska jag kolla upp !
Jcrew var hittar jag det?
Mörkblåa ullbyxor
Söker ett par mörkblåa ullbyxor. Typ kostymbyxor. Eller en uddabyxa i finare kvalitét.
Tack på förhand.
Oscar Jacobsson vill jag minnas har mörkblå flanellbyxor, om det kan funka?
Mörkblåa ullbyxor
Söker ett par mörkblåa ullbyxor. Typ kostymbyxor. Eller en uddabyxa i finare kvalitét.
Tack på förhand.
Köpte ett par på corneliani på NK i Sthlm som jag blev väldigt nöjd med
Tack för ett snabbt svar. Tyvärr så passar inte OJ min kroppsform. På tok för smala.
Är det någon som har testat C.O.F Studio M3 & kan uttala sig om storleken? Normalt sett är jag 32 i jeans, men hittade en rekommendation på nätet gällande just denna modell att gå en storlek ner. Värt att tillägga är att när storlek 32 går åt pipsvängen är det mina stora lår som ställer till det...
https://www.linnegatan2.se/clothing/jeans/circle-of-friends-jeans
@Singular ?
Får testa 32 i så fall. Kommer väl en order i kväll.Jag bär 33 i mina, som allting annat. Är rätt stor i stuss och lår.
Gör så! Vilken variant har du kikat på?Får testa 32 i så fall. Kommer väl en order i kväll.
M3, rinsed.Gör så! Vilken variant har du kikat på?
Var det längesen? Hur är passformen?
Skor i en annan brun nyans (mörkare skor är väl "bäst") än byxorna. Brukar också köra mörkblåa eller mörkgröna skor till bruna byxor (och vita skor till bruna linnebyxor på sommaren förstås).Lämplig eller bäst skofärg till bruna byxor?
Vad blev det för något?Tack för hjälpen igår @Singular .
Alltid lika dyrt att kika in hos er. Men alltid lika trevligt och alltid samma oklanderliga service. Det tackar jag för. Är imponerad.
Faktiskt löjligt nöjd med gårdagens inköp.
Vad blev det för något?
Vad för jacka?Gick in för att köpa en mössa. Kom ut med en rock/jacka och en mössa.
Och ett starkare sug än någonsin efter ett par Dover.
Dyr jävla mössa.