• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

bernoulli

Audemars
2-Faktor
Ändå lite besviken på klockorna och vilka band de sitter på. Klädesmässigt har man däremot ingen chans. Alltid kul att se påfåglande i klädeskombinationer man själv aldrig ens skulle kunna drömma om att äga eller kombinera ihop.
Jo lite så. Men såg att Weinås har bytt ner (kompletterat?) sig storleksmässigt när det gäller vattennöt, han rockade en 90-talare i gulguld på Pitti. En personlig stilfavorit, synd att han inte är aktiv här längre.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jo lite så. Men såg att Weinås har bytt ner (kompletterat?) sig storleksmässigt när det gäller vattennöt, han rockade en 90-talare i gulguld på Pitti. En personlig stilfavorit, synd att han inte är aktiv här längre.
Yes, såg det med. Retades att den förra var för stor. Klart roligare klocka på det fulare icke integrerade gummit. Ful klocka på fult band, bra kombination. Har själv ofta svårt för integrerade gummiband. Gillar även när han använder Hublot MDM i guld som smokingur. Passar oväntat bra där.
 
Är det någon här som provat att ändra/byta positionen på en button down-skjorta för att på så vis få en annan form/rull på kragen? Lyckat?
 
Senast ändrad:

HDK303

Omega
Jag söker jeans i ljus tvätt med lite högre midja, gärna lite billigare.
Jag är 192cm och 80kg.
Brukar ha ca 32” 34”.

Vad har ni för tips/förslag? 👖
 

Number 6

Omega
Jag söker jeans i ljus tvätt med lite högre midja, gärna lite billigare.
Jag är 192cm och 80kg.
Brukar ha ca 32” 34”.

Vad har ni för tips/förslag? 👖
lite dyrare än Levis 502 men dessa regular fit, high waist kanske?
 
Senast ändrad:

Number 6

Omega
Hittade denna och blev helt såld:


Problemet är dels att den är svår att få tag på (förutom via Singapore) dels kostar den en del. Någon som har alternativ till Sun Surf men med bättre tillgänglighet och till ett mer modest pris? Jag är svag för tranor!
 
Topp