• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocka + favoritlag!

25AB1E4C-FD9C-450A-AB8B-960DBF21CFEC.jpeg

Coolt! Då är vi i allafall två Villafans här på forumet! Får hoppas att dom börjar vinna igen, gått tungt dom senaste 2-3 matcherna, fick stryk mot Derby igår med 2-0 :shifty::rage:!!!
Jag är övertygad om att vi är minst tjugo här på forumet. :)
Spelet vänder. Med Terry och Jedinak snart tillbaka så är jag inte orolig. Brukar du åka på medlemsresorna?

Jag är övertygad om att vi är minst tjugo här på forumet. :)
Spelet vänder. Med Terry och Jedinak snart tillbaka så är jag inte orolig. Brukar du åka på medlemsresorna?

Nope! Har inte varit och kollat på någon match, sedan jag var och kollade på matchen Spurs vs Villa för över 25 år sedan säkert!!!

Kan nog lugnt säga att jag är priviligierad som har Österunds FK som favoritlag. Har följt dom på plats sedan de gick upp i superettan. Nu bokat flyg till London i februari för bortmötet i Europa League mot Arsenal. Helt galen säsong:)
AD923874-3A69-4793-8EE8-1B2B8BAB8C47.jpeg

Senast ändrad:
Några av grejerna. Lustigt nog används i princip bara den gråsvarta halsduken regelbundet. Kan konstatera att det finns fans och så finns det såna som jag som i princip använde hemmahallen som fritidsgård. Tycker det är mycket märkligt att man kan hålla på ett lag från en annan ort (ett annat land t.o.m ibland!).
DSC_1391.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp