Hawk100
Silver
Helvete!!! Jag är inte ensam om den.....
Finns det fler 70330B Tudor Heritage Chrono Blue här?? Har bara sett den svarta varianten.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helvete!!! Jag är inte ensam om den.....
Finns det fler 70330B Tudor Heritage Chrono Blue här?? Har bara sett den svarta varianten.....
Wow! Länge undrat om någon här på forumet äger en.Seikos första quartzarmbandsur och världens första, Astron SQ Quartz med caliber 35 började säljas i slutet av 1969.
Ett inte vanligt ur men man kan stöta på en gentleman norr om stan med en sån.
Men den något ovanligare versionen med datum tror jag är ensam om att äga.
Tillverkad 1970.
Den gillade jag!
Inte sett någon mer på forumet, men jag rättas gärna om jag har fel, min helgulds hubbe..
Min gammeltudor är jag nog ganska ensam om. (Iaf med denna tavlan)
Alm. Brand är ett danskt försäkringsbolag så kanske en förtjänstklocka?Nice, berätta mer, vad är Alm Brand?
God kvalitet på förtjänsturen! Typ som en Dominos Rolex.Alm. Brand är ett danskt försäkringsbolag så kanske en förtjänstklocka?
Korrekt! Inte jag som fick den dock.Alm. Brand är ett danskt försäkringsbolag så kanske en förtjänstklocka?
Nja den iwc har jag sett några gånger genom åren inte massor men några gångerTror att jag är ensam om min IWC Aquatimer samt min gamla Enicar ..
Här på forumet? Har sett någon med annan färgkombination samt i stål i stället för titan som min är gjord av. Men det är svårt att veta vad folk har i sina gömmorNja den iwc har jag sett några gånger genom åren inte massor men några gånger
Facebook svenska klockforum så visserligen har du rätt då de gällde i forumet på ksHär på forumet? Har sett någon med annan färgkombination samt i stål i stället för titan som min är gjord av. Men det är svårt att veta vad folk har i sina gömmor
DeLorean... NiceJag BORDE vara ensam om jag nu inte är det!
Kultkänslan och referenserna till bilen och Tillbaka till framtiden är det enda som är nice med den!DeLorean... Nice
Den där klockan från RL är riktigt fin, sett bilder på den tidigare! Vad har den för mått?Ralph Lauren, är väl det av mina inköp som överraskat mest. Cartiern och de flesta andra är iofs även de ensamma här på forumet.
Detta är den lilla Automotive på 39 mm. Väldigt hög byggkvalitet, vilket det också bör vara med ett nypris på 50'.Den där klockan från RL är riktigt fin, sett bilder på den tidigare! Vad har den för mått?
yummiiiE159 med svart tavla.
Fantastisk! Jag som trodde att den bara fanns i stora storleken!!!Detta är den lilla Automotive på 39 mm. Väldigt hög byggkvalitet, vilket det också bör vara med ett nypris på 50'.
https://www.ralphlauren.com/men-accessories-watches/39-mm-chronometer-steel/317423.html?cgid=men-accessories-watches&webcat=Men/Accessories/Watches Straps&dwvar317423_colorname=Black Matte#prefn1=brand&prefv1=The%20Automotive%20Collection&start=1&cgid=men-accessories-watches
Det var den gamla med manuellt IWC-verk. Har även mer trä på tavlan.Fantastisk! Jag som trodde att den bara fanns i stora storleken!!!