B.Holmström
Basic
En sån har jag inte nu, men fick en av min farmor en gång för många många år sedan.Inte sett nån annan VM-klocka från 1994.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sån har jag inte nu, men fick en av min farmor en gång för många många år sedan.Inte sett nån annan VM-klocka från 1994.
Tror @Vincentb har en sån?Jag tror iallafall att jag är ensam om denna, skulle dock ljuga om jag sa att jag har full koll på alla klockor på forumet
Den är cool! Är den automat och har ändå digitaldisplay...? Automatverk som laddar ett uppladdningsbart batteri?
Har haft , men såltEn modifierad DS-3 (ltd ed 1888 ex) med visare från Timefactors. Jocke på TTT har en (det var han som inspirerade mig) men inte så många andra vad jag vet.
Asläcker! Gamla Corum är grymt underskattade, skulle gärna ha en!Hade varit kul om någon annan hade haft en corum ”guldtacka”
Gentadesignade myntklockan är riktigt trevlig irl.Asläcker! Gamla Corum är grymt underskattade, skulle gärna ha en!
Har sett den här och där på nätet, men visste inte att det var en Genta!Gentadesignade myntklockan är riktigt trevlig irl.
Yes sir !Den är cool! Är den automat och har ändå digitaldisplay...? Automatverk som laddar ett uppladdningsbart batteri?
Ja, den är asball!Gentadesignade myntklockan är riktigt trevlig irl.
Förhoppningsvis ensam om den också
Ärligt talat så tror jag nog att du kan posta större delen av din samling i den här tråden!
Snygg! Förlåt om jag ställer en typisk nybörjarfråga, men producerades klockan under Geralds namn och inte ett sedvanligt klockmärke? Har aldrig sett något liknande!
Inte så konstig fråga då Gerald Genta är mer känd som en designer än som varumärke. Min klocka är tillverkad av företaget mr Genta startade och drev. Ett rätt framstående klockmärke om än nedlagt och relativt okänt/oälskat i våra kretsar.Snygg! Förlåt om jag ställer en typisk nybörjarfråga, men producerades klockan under Geralds namn och inte ett sedvanligt klockmärke? Har aldrig sett något liknande!
Okej, ja jag vet honom bara som designer - det var kul att få lära sig något nytt! Det känns ju som att det är på grund av att märket inte har någon publicitet som det är okänt, snarare än designen på klockorna (där Gerald är väldigt framstående)! Tack för infonInte så konstig fråga då Gerald Genta är mer känd som en designer än som varumärke. Min klocka är tillverkad av företaget mr Genta startade och drev. Ett rätt framstående klockmärke om än nedlagt och relativt okänt/oälskat i våra kretsar.
Han har sålt den, men det stämmer nog att han hade kvar den när jag skrev inläggetTror @Vincentb har en sån?
Älskar visarna!Longines må vara en av toppsäljarna inom Swatch group. Men då Heritage serien står för endast några futtiga procent så är de inte direkt på var mans hand.
Är det någon mer som har denna?
Jag medÄlskar visarna!