Super ph500 med gul tavla finns väl inte?Tvekade på ph500 med gul tavla den är ändå ganska vanlig , men har aldrig sett min 2505 på forumet..... Du ser vad fel man kan ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Super ph500 med gul tavla finns väl inte?Tvekade på ph500 med gul tavla den är ändå ganska vanlig , men har aldrig sett min 2505 på forumet..... Du ser vad fel man kan ha
Sorry nu velade jag till de , jag fick helt plötsligt för mig att du menade ph 1000. Min ph 1000 med gul tavla är det som jag tvekade på att va ensam om.Super ph500 med gul tavla finns väl inte?
orkar du får du gärna posta din ph 500Super ph500 med gul tavla finns väl inte?
Finns åtminstone en till tectite förutom era två så de verkar vara de allra vanligaste av super ph500... dussinklockaSorry nu velade jag till de , jag fick helt plötsligt för mig att du menade ph 1000. Min ph 1000 med gul tavla är det som jag tvekade på att va ensam om.
Du skrev ph 500 , å jag trodde bara det fanns "ufo" modellen av dom här inte "tektite"
Nu tror jag det blev rätt , å nej gul ph 500 finns ej
orkar du får du gärna posta din ph 500
Finns åtminstone en till tectite förutom era två så de verkar vara de allra vanligaste av super ph500... dussinklocka
Berätta mer om Tissot chronoTror inte jag sett dessa modeller/tavelkombinationer på forumet.
Vet att det finns en ds antimagnetic svart urtavla som är ”ihop byggd”
Tror inte jag sett någon Eterna 852 modell/tavelkombo av dessa heller. Möjligtvis den svarta längst till höger om den finns kvar på forumet.
Har inte sett pH 500 “Tektite”
Å inte heller 600 med gråsvart/metallic linen dial
Men kan ha fel , man kan inte se allt !
Orkar inte heller rota fram mer mögel
Vad är det för ref på bratten? Sjuk fin!
Är en franken, SuperOcean 1004-tavla med typ en TransOcean-boett.Vad är det för ref på bratten? Sjuk fin!
Sjukt fet icke desto mindre!Är en franken, SuperOcean 1004-tavla med typ en TransOcean-boett.
https://klocksnack.se/threads/att-b...erocean-1004-aka-koka-soppa-på-en-spik.97491/
Samtidigt en av de bästa AP på KSTror inte någon mer har en 15189st men dra mig i örat om jag har fel!
Ser väldigt trevligt ut!!E159 med svart tavla.
”Jag gillar inte vintage”E159 med svart tavla.
Åldersnoja?”Jag gillar inte vintage”
Riktigt fin färgsättning på den där!Tror jag är ensam med denna också!
”Jag gillar inte vintage”