Ja man blir väldigt glad av den!Riktigt fin färgsättning på den där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja man blir väldigt glad av den!Riktigt fin färgsättning på den där!
Ne men du kan sälja din till mig så har jag också en
Finns det några fler 13ZN här? Gick en fin på auktion nu i våras som jag trodde kanske skulle dyka upp.
Ne men du kan sälja din till mig så har jag också en
Tack för det! Är väldigt nöjdSamtidigt en av de bästa AP på KS
Tror jag är ensam med denna också!
Coolt!
Både ja och nej.
Det ser ut att vara samma klocka men min är märkt med Oris. Hur ser ditt baklock ut? Antar att det är Oris som har tillverkat den åt Punkt.
Coolt!
Tror min är en Punkt märkt Oris Chronoris, tyvärr omärkt baklock på min.
Hur ser ditt baklock och verk ut?
Får tyvärr inte upp baklocket på min, men gissar att det sitter ett cal 725 i!Jag vet inte hur verket ser ut men det ska vara cal 725. Antar att det är samma i din?
Jag är per definition ensam ägare till alla mina klockor
Kramer är f:ö stilbildarnas kung med sin kräft skjorta.Haha jag väntade faktiskt bara på den!
Kramer är f:ö stilbildarnas kung med sin kräft skjorta.
Ebel är ett underskattat märke helt klart.Några av mina som jag antagligen är rätt själv om...Har säkert fler... Ebel någon?
40-tals chrono med full kalender, Le Phare
70-tal Quartz Zenith Espada