Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig sett en sådan innan, vad är det? Spee...dy....? Du är definitivt ensam om den!
Speedy Tuesday var det ja
Hahahah Fyfan jag är trött jag är! Självklart vart det felpostAldrig sett en sådan innan, vad är det? Spee...dy....? Du är definitivt ensam om den!
En mycket sofistikerad Seiko!Seiko Recraft SNKP27
Inköpt från USA
Triwan är ju både snygg och frän!Alltså, Triwa är ju inget man skryter om på klockforum men jag har inte sett en enda Triwa TIO här även om jag tror att de borde finnas. Ändå ett svenskt märke, Miyota 9015, limiterad tioårsjubileumsutgåva och ärligt talat väldigt egen design.
Ebel ser man inte mycket av heller. Farsans gamla Sportwave Diver som jag ärvt.
Jag håller helt med. Triwa i sig är inte direkt underskattade men jag tycker att de har en distinkt egen design på sina klockor. Man känner igen en Triwa, på gott och ont. Denna är riktigt rolig och en keeper. Nr. 270 av 300 producerade.Triwan är ju både snygg och den!
Roliga visare, höjer ju hela anrättningen till en ny nivå!
VerkligenEn mycket sofistikerad Seiko!
Inget Ebel säger du...ska jag råda bot på. Tror jag är ensam om alla?!Ebel ser man inte mycket av heller. Farsans gamla Sportwave Diver som jag ärvt.
Den i mitten på första bilden är jävligt fin! Alla är fina men just den fastnade jag förInget Ebel säger du...ska jag råda bot på. Tror jag är ensam om alla?!
Inget Ebel säger du...ska jag råda bot på. Tror jag är ensam om alla?!
Jovars! Det fattas några i Ebel-samlingen. Ska öka på den tids nog. Men då är det mekaniska verk som gäller.Vilken gedigen samling!
Gillar den där skarpt! Har dock inte känt eller klämt på en. (Har haft en Big Bang Unico) ..hur är den? Hur bärs den mm. Min armled ligger på 17,5. Ciao!Tror jag är ensam om att ha en Hublot Spirit of Big Bang All Black
Island fattas hahaInget Ebel säger du...ska jag råda bot på. Tror jag är ensam om alla?!
Inte bara stackars Island som fattas! En hel världsdel/kontinent fattat...Island fattas haha
Visst syftar du på rolex GMT med ordspråket?Har tittat igenom i princip hela tråden. En hel del kul, samtidigt förstår man ju att folk är ensamma om en hel del av klockorna i den här tråden.
Alltså no offense, gillar att inte alla kör Rolex gmt osv. Men flera ggr kommer jag att tänka på ”ordspråket” -Ett ansikte bara en mor kan älska.
Eventuellt ensam ägare av skxa35, aldrig sett någon annan posta en iallafall