Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jösses amalia. Inget jag skulle nyttja.Vet att många är nöjda med knivbrev, har själv aldrig använt mig av dom och kommer nog inte göra det..
https://se.trustpilot.com/review/knivbrev.se
Gillar de där push dager knivarnaCold Steel - Urban Pal....![]()
![]()
![]()
![]()
Cold Steel - Urban Pal....![]()
![]()
![]()
![]()
Hur är greppvänligheten på en sån där dagger?
Gillar de där push dager knivarnaHar dock aldrig kommit till skott och köpt någon själv.
Nån sjuk BDSM-buttplugg till höger?Cold Steel - Urban Pal....![]()
![]()
![]()
![]()
Varit sugen på en likadan många gånger då dom e rolig, men om du är helt ärlig har den några bra användningsområden?Cold Steel - Urban Pal....![]()
![]()
![]()
![]()
Varit sugen på en likadan många gånger då dom e rolig, men om du är helt ärlig har den några bra användningsområden?![]()
Inget byte som passar mig just nu men kul idé!Nu Fre kl: 23:50...
Jag börjar fundera...(jobbar inte hemma, så jag har inte blivit galen) Vi som är här gillar ju knivar lite mer än andra, så det betyder ju att vi nästan alltid har köpt på oss en massa vi inte "använder" .
Min tanke är(ingen aning om det är ok med adm), att man kan byta med varandra. Jag har några som jag gärna byter mot något roligt, inga ekonomiska + el - ha bara kul.
Jag lägger ut 2 och ser om det funkar. Skicka PM på bytes förslag. (Typ en till sonen för fiske o boshcraft, som ex)
Här har vi:
Spyderco Dice och Gerber silver trident
![]()
Dåligt drag i den här tråden!Halloj knivtokar!
Jag skulle verkligen vilja ha en Northwoods Bullet jack men det kommer väl inte hända...
Finns det någon annan väldigt väldigt lik därute som går att köpa?![]()
Vet inte om du hittat till lamnia.com. Om inte så prova med att filtrera på slip-joint å börja bläddra, finns flera märken som har liknande, Böker och Rough Rider tex.Dåligt drag i den här tråden!
Har iaf lagt ett gäng timmar på Google men hittar inte riktigt det jag söker.
Mina absoluta favoriter är båda Northwoods och det är ju i princip mission impossible
Bullet Jack eller Little Bay hade varit drömmen.
Alla tips om väldigt lika alternativ till dessa tas tacksamt emot då jag har väldigt dålig koll på knivar och vad som är bra kvalitet eller inte...
BFU, stulna från www.
![]()
![]()
Jodå, kikat någon timme därVet inte om du hittat till lamnia.com. Om inte så prova med att filtrera på slip-joint å börja bläddra, finns flera märken som har liknande, Böker och Rough Rider tex.
Hoppas du hittar nått.![]()
Kika på Case Cutlery också de har också mycket i samma stuk.Jodå, kikat någon timme där
Böker har jag gått igenom utan att hitta något som kittlade tillräckligt för köp.
Ska kika på Rough Rider.
Tack!![]()
Har kollat dem, ganska nära men ingen cigarr så att säga.Kika på Case Cutlery också de har också mycket i samma stuk.![]()
@TobiasD driver geared.seHar för mig att det är någon här på brädan som driver en shop, kan någon tagga personen så jag kan kontakta då det är dags för ett litet inköp![]()
@TobiasD tror jag?Har för mig att det är någon här på brädan som driver en shop, kan någon tagga personen så jag kan kontakta då det är dags för ett litet inköp![]()