Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick hem denna idag. Är som sagt lite rookie på knivar men den känns riktigt trevlig för pengen ! Riktigt vass från fabrik också vilket är trevligt.![]()
![]()
![]()
![]()
Verkligen. Känns bra i handen också.Snygga linjer!
Äsch, det är väl inte så farligt. De flesta av oss klarar oss med en 7-8 st skulle jag tro.Verkligen. Känns bra i handen också.
Farligt detta om jag hittat ytterligare ett intresse..![]()
Det är väl sant, finns ju tokigare saker att samla påÄsch, det är väl inte så farligt. De flesta av oss klarar oss med en 7-8 st skulle jag tro.
Snyggt! Kul att du är nöjdFick hem denna idag. Är som sagt lite rookie på knivar men den känns riktigt trevlig för pengen ! Riktigt vass från fabrik också vilket är trevligt.![]()
![]()
![]()
![]()
Fin fångst ! Inte är det väl nu ? :OF1:an presterar bra även som fiskekniv
![]()
![]()
Jodå, precis nuFin fångst ! Inte är det väl nu ? :O
Fan vad fint. Ni har grönt gräs och här ligger isarna kvar.. suck..Jodå, precis nu
7-8C nere i Kristianstad!
Såg ju riktigt trevligt ut
Cool kniv, men armbandet var nog ännu coolare.Härligt använd Televerks EKA
![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar! Det är dessutom dubbelsidigt..Cool kniv, men armbandet var nog ännu coolare.
var hittar man ett sånt?Tackar! Det är dessutom dubbelsidigt..
![]()
Härligt använd Televerks EKA
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är ett Bonetto Cinturini modell 280, men jag har bytt spännet till ett svart. http://www.bonettocinturini.it/en/catalogo/rubber-straps/280.htmlvar hittar man ett sånt?
Trist att de inte kan hjälpa till med reservdelar. Men det kanske går att hitta hos en klassisk järnhandel?min son hittade en sådan i havet för några år sedan. När jag skulle renovera så pajade en av skruvarna. Någon som vet var man kan få tag på ersättning?
Eka var inte jättehjälpsamma...
Kolla med https://www.sifvert-skruv.se/ dom kan säkert hjälpa dig.min son hittade en sådan i havet för några år sedan. När jag skulle renovera så pajade en av skruvarna. Någon som vet var man kan få tag på ersättning?
Eka var inte jättehjälpsamma...
”EDC”Fantastiskt fina bilder men wtf, knogjärn?