Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt fin!!!!Blev klar med min fjärde slipjoint ikväll. Ångrade mig i sista stund och bytte ut cocobolo mot älgben. Cocobolo blev lite mörkt och intetsägande. Med detta blev det mer liv eller vad tycker ni?
Rwl34, rostfritt och älgben..
Tack så jättemycket!Fantastiskt fin!!!!
Blev klar med min fjärde slipjoint ikväll. Ångrade mig i sista stund och bytte ut cocobolo mot älgben. Cocobolo blev lite mörkt och intetsägande. Med detta blev det mer liv eller vad tycker ni?
Kan det bli coolare än med älgben? Fantastisk vacker! Själv sitter man med plasthandtag i fickan. Fattigt...Blev klar med min fjärde slipjoint ikväll. Ångrade mig i sista stund och bytte ut cocobolo mot älgben. Cocobolo blev lite mörkt och intetsägande. Med detta blev det mer liv eller vad tycker ni?
Tack!Supersnyggt jobbat!
Tack så mycket!Kan det bli coolare än med älgben? Fantastisk vacker! Själv sitter man med plasthandtag i fickan. Fattigt...
Kom in ett par Benchmade till med posten idag.
Gillar den skarptBugout specialaren är ju grym!
Mkt bra! Gillar Böker.Bröderna Barlow ifrån Böker
en riktigt bra storlek att bära i fickan
svartek och plommonträ
Barlow, det är grejer det!Bröderna Barlow ifrån Böker
en riktigt bra storlek att bära i fickan
svartek och plommonträ
Vanlig modell och kniv, tysk som sagt, rolig men inget större värde, typ det värdet du betalde på loppisen…Köpt på loppis idag, var dess charm som bidrog! Men Google gav inga svar om den, är från Tyskland. Finns det fler här?
Älskar CS, skulle gärna ha Recon1, hojta om det blir catch and releaseDen där Recon 1 kom inte ensam i lådan.