Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WOW! Hur ska man kunna tacka något annat än ja till ett sådant erbjudande? Räkna med mig!Det kanske uppfattas lite fräckt att ställa frågan, men om jag skulle göra några fler knivar med bas av Victorinox alox 2 (blad och ryggfjäder) likt de två jag redan gjort, skulle det finnas intresse att köpa en sådan? Och vad skulle uppfattas som en rimlig summa att betala? Jag är fullt medveten om att man inte kan vänta sig ersättning för tiden det tar, speciellt då allt görs för hand, men om intresse finns och det kan täcka material och en liten tidskostnad kan det vara aktuellt att spotta fram några fler...
Önskar alla knivtokar en härlig fredag
*går bra att lämna svar i PM så behöver inte monetära frågor solka tråden
Inte mycket som slår den där. Lätt på min topp tre!
Samma här, otroligt trevlig och användbarInte mycket som slår den där. Lätt på min topp tre!
Fin! Vad kallas modellen?
Crkt pilar 3, riktigt prisvärd ifall du frågar migFin! Vad kallas modellen?
En till är såld på forumet, men han har inte poster nog att posta i denna tråd... Utöver dessa är två sålda till arbetskollegor och en sista snart färdig för leverans. Inräknat de två jag behåller själv blir det en ganska limiterad upplaga av 7 totalt. Funderar på att eventuellt göra en ny variant efter jul, men då kanske ha någon annan modell som utgångsmaterial, någon med fler blad/verktyg, typ Pioneer...
Ska vi visa knivarna före eller efter vi "kollat in" medlemmen?Ni som har koll på vintageomegor och är med i EDCN gruppen på FB kanske kan kolla lite på en ny medlem som lagt upp ett par par omegor. Konstigt att som första inlägg sälja klockor. Suddiga bilder och en seamaster utan sjöhäst.
Jag uttryckte mig nog lite oklart. Menade ju såklart hans inlägg och klockorna. Kan bli fel när man inte fått tillräckligt med kaffe i sig på morgonenSka vi visa knivarna före eller efter vi "kollat in" medlemmen?
Nejdå, man förstår vad du menar. Jag tyckte bara det fanns utrymme att skoja till det liteJag uttryckte mig nog lite oklart. Menade ju såklart hans inlägg och klockorna. Kan bli fel när man inte fått tillräckligt med kaffe i sig på morgonen
Såklart, men tänkte att lika bra att förtydliga så ingen annan får "panik".Nejdå, man förstår vad du menar. Jag tyckte bara det fanns utrymme att skoja till det lite