Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spyderco Ladybug, denna i Super Blue Steel som nu slutat säljas vilket är rätt kul. Oerhört vasst stål som håller skärpan ypperligt och är mycket lätt att skärpa upp. Den här använder jag absolut mest. Otroligt behändig för fiske, öppna paket, brev etc.
![]()
![]()
Serge BEAN flipper (delvis rester av en Ammunitions låda)
Ser ut som min kompanjon, visst är det en Wave?
Surge & Rangeman
![]()
Ser ut som min kompanjon, visst är det en Wave?
Edit: Fast ser nu att det står "Surge & Rangeman", väldigt lik Wave fast skruvarna ser något annorlunda ut om det inte är ljuset?
Surge och Wave är rätt lika, men ändå olika.
Klötzli i kolfiber idag, bra storlek och lätt som en fjäder - känns knappt i fickan!
![]()
Florida för 10år sen, finns på nätet! 3-400USDInhandlad vart?![]()
Florida för 10år sen, finns på nätet! 3-400USD![]()
Bumpar denna. Någon?Nån som vet var man kan få tag på en Opinel no.8 i färgen "bushwhacker blue"? Har kärat ner mig i den totalt.
http://www.opinel.com/en/pocket-knives-and-tools/tradition/origins-colours/n8-bushwhacker-blue
![]()
Sitter på två Paramilitarys. En mörkgrön sprint i 204-stål & en svart s30v. Fantastiska knivar! Behöver egentligen inte två, PM om du är sugen.Ingen som sitter och trycker på en yojimbo 2, eller paramilitary?
Sålde min Delica då jag tyckte det var onödigt mycket pengar för något jag använde såpass lite.
Likväl behöver man en fällkniv lite då och då så köpte en motsvarande till en tredjedel av pengarna! känns faktiskt som om den är dyrare än vad den är![]()