Doncorleone
Silver
Snyggt! Har du nån bra länk med instruktion eller liknande för hur man värmer in bladet med linolja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en custom made ER om nån är intresserad.Har haft en ER fällis, sjukt stenhårda och N390 är ett superbt stål!
Posta gärna en bild på denHar en custom made ER om nån är intresserad.
Sorry helt missat svara på detta. T2000s heter modellen. Min är custom camo på bladet. S står för kort variant av 2000 modellen som jag tror är out of production och out of stockPosta gärna en bild på den
Har ju snackats lite köksknivar här också.
Fick bli en ny Santoku när Cleancut startade sin Black Friday en vecka tidigt.
Den bilden kommer imorgon när kniven hämtats utKlockan då?
Den bilden kommer imorgon när kniven hämtats ut
Nu blev det en bild med klocka i
Kniven ligger riktigt bra i handen och bra skärpa redan från start. Illa att kvällens matlagning inte kräver särskilt mycket hackning..
Packa med några tamponger med tändstålet. Bästa fnösket som finns. Dessutom vattentätt förpackat.Var ute igår och drog igång en eld för att grilla korv. Lite bushcraftambitioner. Gick dock raskt åt helvete med eldstålet så tändstickorna fick tillsammans med skamkänslorna åka fram. WM1 fungerade däremot bra till diverse prepp, t.o.m. spänta lite ved till stickor.
Rolig färgkombo.Fick precis hem min Esee 5 Venom. En riktigt tung pjäs som jag hoppas jag inte lägger bort i skogen
Exakt. Har lagt ner att ha tactical i skogen, man tappar bara bort prylarna dåRolig färgkombo.
Riktigt fet om man skall ha den som necker? Eller är snöret för något annat?Fick precis hem min Esee 5 Venom. En riktigt tung pjäs som jag hoppas jag inte lägger bort i skogen