Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger i farans riktningÄr den inte korrekt då?
Ligger i farans riktning![]()
Kör på. Du blir hatad, spottad på, föraktad och stämplad dom idiot i ca 11 månader. Men det är det värt.Tar åt mig. Gör avbön med en knivklockbild. Alpinan får agera statist. Kniven är egengjord, men det var ett tag sen. Kan tråden få tillbaka sitt namn nu? Eller ska även cykeltokarna, biltokarna och mc-tokarna få egna hörnor?![]()
(jag önskar så att jag kunde vara mer som @Philippe Stern och skita i smileys men jag är ny och vågar inte)
Tar åt mig. Gör avbön med en knivklockbild. Alpinan får agera statist. Kniven är egengjord, men det var ett tag sen. Kan tråden få tillbaka sitt namn nu? Eller ska även cykeltokarna, biltokarna och mc-tokarna få egna hörnor?![]()
(jag önskar så att jag kunde vara mer som @Philippe Stern och skita i smileys men jag är ny och vågar inte)
Tokar låter lite för rart. Dårar eller Fetischister kanske? #smileysareforpussiesDärav namnbytet.. den tidigare var hursomhelst fel. De flesta postade bara bilder på knivar och inte klockor och knivar..
Tokar låter lite för rart. Dårar eller Fetischister kanske? #smileysareforpussies
Ja det är nog bäst. De kanske har andra vapen också... Flåt hörni! Kniva på bara och bry er inte om mig som är på besök från klockavdelingen på klocksnack.Jag var inne på båda. Men då knivtokarnas bruka ha lätt att ta till liten så valde jag att vara snäll.
Tack. Den finns i en paketöppninstråd från någon vecka eller två tillbaka. Svårt att hitta vettig info. Modellen kom -13. Quartzverk, keramisk boett, safirglas, 0,8 karats diamanter, grön pärlemor. Gummiband. Tung. Cool. Nöjd. Men hoppsan. Här står jag och pratar klockor i en knivhörna. Sorry. Skyller på rödvinet.Alpinan var ju riktigt cool! Mer bilder och info om den?
Och ja ja, kniven var jätte fin (medveten särskrivning).(smiley, jag är inte heller lika compton-tuff som @Philippe Stern )
Ja det är nog bäst. De kanske har andra vapen också... Flåt hörni! Kniva på bara och bry er inte om mig som är på besök från klockavdelingen på klocksnack.
Jag hatar inte dig vännen...Kör på. Du blir hatad, spottad på, föraktad och stämplad dom idiot i ca 11 månader. Men det är det värt.
Du är en udda fågel i KS-djungeln.Jag hatar inte dig vännen...
Jag är halvgalen. ..
![]()
Eller så gillar jag knivar helt enkelt. Är det knäppare än att gilla klockor?
Du är en udda fågel i KS-djungeln.
![]()
Klocka, øl och nytillskottet. MAC SD-65.
Tips på liten assisted att ha i fickan på jobbet och till 99% öppna lådor med (ja, det finns tveksamma moraliska sidor här, whatever)?
Spyderco Bug är en lite modell jag gillar iaf.Tips på liten assisted att ha i fickan på jobbet och till 99% öppna lådor med (ja, det finns tveksamma moraliska sidor här, whatever)?
Tips på liten assisted att ha i fickan på jobbet och till 99% öppna lådor med (ja, det finns tveksamma moraliska sidor här, whatever)?
Bra tips, men den må vara enhandmanövrerbar (där den omoraliska sidan av det hela). Bugen verkar rent tekniskt vara för liten för det, och helt vill jag ha en mer eller mindre automatisk.