Väntar med spänning på en recension!!Skulle det vara dåligt menar du?
Ge mig nån vecka eller två så...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntar med spänning på en recension!!Skulle det vara dåligt menar du?
Ge mig nån vecka eller två så...![]()
Känns den inte väl inspirerad av den första "nya" Big Pilot samt de nyare IWC piloterna? Någon som har en i besittning och kan komma med en review?![]()
Ser ingen direkt likhet utöver PVD, som på IWC är keramik.
![]()
Det kommer. Första intryck: Bra länk.Bilder och intryck? @yonsson
Väl kombinerat med Espresso House, en annan Malmö-startup med småkontroversiell upprinnelsehistoria.![]()
![]()
Då kör vi!![]()
Kul, hade jag ingen aning om. 160kr för tre småkakor, 2 koppar kaffe och en juice.Väl kombinerat med Espresso House, en annan Malmö-startup med småkontroversiell upprinnelsehistoria.
Trodde att det var grundat i Lund men vad vet jag.Väl kombinerat med Espresso House, en annan Malmö-startup med småkontroversiell upprinnelsehistoria.
Lund och Skomakargatan öppnade nog i stort sett samtidigt men det var i Malmö man var baserade (och bakade) och byggde upp.Trodde att det var grundat i Lund men vad vet jag.
Intressant, mer mer MER!![]()
![]()
Inte värdens bästa fotoljus men tavlan på denna är ju nice.
Det kommer en dubbelrecension om nån vecka eller något.Intressant, mer mer MER!
Grymt kul! väntar ivrigt på recensionen![]()
![]()
Då kör vi!![]()
Väntar snällt om än en smula otåligt! Tack @yonsson !Det kommer en dubbelrecension om nån vecka eller något.
Kul! Ser ju onekligen lovande ut!Det kommer en dubbelrecension om nån vecka eller något.
Lysmassan sådär härligt centrerad mot index?![]()
![]()
Inte värdens bästa fotoljus men tavlan på denna är ju nice.
Fan vad ni stressar mig.Ser väldigt fin ut @yonsson men hur känns den kvalitémässigt jämfört med andra märken i samma prisklass?![]()
Har du kollat recensions-delen?Fattar inte vad denna typ av klocka tillför men jag antar att det betyder att jag inte ingår i målgruppen
Antar att den har samma kvalitet som de flesta välbyggda Kickstarterprojekt med ser framemot Yonssons recension - nu har det förresten gått två dagar sen i måndags ;-) @yonsson
Med vänlig hälsning
Ola G