Yes. Citerade dig fel. Du har givetvis rätt till en egen åsikt. Läste igenom tråden och blev så "trött" på de negativa vibbarna i en del inlägg. Gillar att det står Kronaby Sweden och inte Kronaby Stockholm som det står på många nystartade Svenska microbrands. Det gör ju kundgruppen lite större. Ser fram emot leveransen.
Nu är det ju, (för mig åtminstone), något höjt i dunkel hur kontakten med KS har etablerats. Men om det är Kronaby som har velat bli omskrivna så har man ju själv öppnat dörren, och det skulle vara orimligt att eventuell kritik inte skulle få framföras. Äh...samma åt andra hållet förresten, den person som varit i i kontakt med Kronaby antar jag har berättat att det kommer att publiceras här på forumet, och jag tror knappast att den personen har utgett sig för att kunna villkora vilka åsikter som framförs.
Det är bra att du är glad och nöjd och det finns heller ingen anledning att du ska vara mindre glad och nöjd bara för att det finns personer som har avvikande åsikter om namn och produkt.