Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har bara pratat med en AD och enligt dem säljer de väldigt bra.Någon som vet hur försäljningen har gått?
Jag har hört samma - i en annan del av landet.Jag har bara pratat med en AD och enligt dem säljer de väldigt bra.
Ser schyssta ut framifrån.Dom har nya modeller på gång till Basel! Apex var riktigt snygg...
http://www.watchpro.com/kronabys-latest-hybrid-watch-boasts-subdials-technology-gets-complex/
Jag som har tre timmar att döda, kanske ska leta upp en butik som säljer KronabyDom har nya modeller på gång till Basel! Apex var riktigt snygg...
http://www.watchpro.com/kronabys-latest-hybrid-watch-boasts-subdials-technology-gets-complex/
Dom har nya modeller på gång till Basel! Apex var riktigt snygg...
Hm, har hela tiden fått höra från Sjöö-håll att det är för dyrt att vara med på Basel. Kan verkligen Kronaby ha mer ekonomiska muskler?
Klart roligare modeller nu än gen1.
Kronaby är MYCKET större än Sjöö Sandström.Hm, har hela tiden fått höra från Sjöö-håll att det är för dyrt att vara med på Basel. Kan verkligen Kronaby ha mer ekonomiska muskler?
Klart roligare modeller nu än gen1.
Jasså? Företagsmässigt eller antalet sålda klockor per år?Kronaby är MYCKET större än Sjöö Sandström.
Boom!Kronaby är MYCKET större än Sjöö Sandström.
Tycker nog att investera 100 miljoner säger en del, men visst är det intressant att se 2017.Vi får se när boksluten för 2017 redovisas hur det har utvecklats. Det var väl release i januari -17 för Kronabys klockor, så 2016 säger väl inte så mycket egentligen.
Tycker nog att investera 100 miljoner säger en del, men visst är det intressant att se 2017.
Shit, 150M i utveckling? Får hoppas de säljer några klockor.
Säger ju det, Kronaby är en rejäl satsning. 45 pers, egenutvecklade urverk och så vidare. De ska till Basel och de kör andra mässor också. De säljer tydligen bra men det kostar ju att starta upp och utveckla.Shit, 150M i utveckling? Får hoppas de säljer några klockor.
Får nästan lite ont i magen när jag tänker på det. Tror inte omsättningen är mycket större 2017. Om jag nu ska gissa.
Vet inte hur du kommit fram till det. Utifrån 2016 års siffror? Klockorna fanns inte till salu 2016.Jag är nog lite inne på ditt spår.
Klart de måste upp en del - tidigare siffra motsvarar väl försäljning av under tusen klockor. Men jag tror inte att de skjutit iväg mot skyarna direkt.
Omsätter de ens över 10msek? Jag skulle bli förvånad.Vet inte hur du kommit fram till det. Utifrån 2016 års siffror? Klockorna fanns inte till salu 2016.
De har ju iaf lyckats med att uppnå bred distribution och hygglig butiksexponering initialt, åtminstone baserat på vad jag ser lokalt. Om de sen går ut klockor ur butik har jag inte den blekaste, det känns väl mer tveksamt kanske.Omsätter de ens över 10msek? Jag skulle bli förvånad.
Jag rör mig uppenbarligen inte i rätt butiker. Det är givetvis rätt väg att gå även om jag inte riktigt förstår produkten i sig.De har ju iaf lyckats med att uppnå bred distribution och hygglig butiksexponering initialt, åtminstone baserat på vad jag ser lokalt. Om de sen går ut klockor ur butik har jag inte den blekaste, det känns väl mer tveksamt kanske.
Vet inte hur du kommit fram till det. Utifrån 2016 års siffror? Klockorna fanns inte till salu 2016.
Man finns i 300 fysiska butiker samt online (referens). Borde ge en hyfsad idé om hur många klockor man säljer (sätt in valfri siffra för antal klockor per butik och år).Syftade på Pers kommentar.
Om de inte skulle öka omsättningen alls, så skulle det innebära att de skulle sälja färre än tusen klockor 2017. Vilket jag inte tror är fallet.
Men som jag skrev så tror jag inte att den stuckit iväg astronomiskt. Idiotiskt antagande deluxe - eftersom jag bara baserar det på
Min bekantskapskrets.
Men... Magkänsla all the same!
Man finns i 300 fysiska butiker samt online (referens). Borde ge en hyfsad idé om hur många klockor man säljer (sätt in valfri siffra för antal klockor per butik och år).