Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag reagerade inte på att något var dåligt när jag klämde. 100m WR, safirglas, vissa modeller med sunbursttavla, skruvat baklock, superluminova som lyspasta, vettiga storlekar. Vad kan gå fel liksom?Shit vad coola! Jättekul att någon vågar satsa. Är det ok byggkvalitet på dem så kan det vara en rolig nästaklocka istf random Seiko eller billigt microbrand.
Köpa?Jag reagerade inte på att något var dåligt när jag klämde. 100m WR, safirglas, vissa modeller med sunbursttavla, skruvat baklock, superluminova som lyspasta, vettiga storlekar. Vad kan gå fel liksom?
Det märker du väl i så fall, har ju skrivit att jag vill recensera den.
Kan vi inte bara vara glada för att det finns ett gäng som vågar. Framtiden lär utvisa om det kommer bli hiss eller diss...Av det lilla man kan se av modellerna och det jag läst i tråden går mina tankar direkt till parfymklockor som Michael Kors, Guess, GANT etc.
Tror det kommer att få väldigt svårt att konkurrera om deras klockor inte har någon revolutionerande funktion.
Kan vi inte bara vara glada för att det finns ett svenskt gäng som vågar.
Kan vi inte bara vara glada för att det finns ett gäng som vågar. Framtiden lär utvisa om det kommer bli hiss eller diss...
Yes. Citerade dig fel. Du har givetvis rätt till en egen åsikt. Läste igenom tråden och blev så "trött" på de negativa vibbarna i en del inlägg. Gillar att det står Kronaby Sweden och inte Kronaby Stockholm som det står på många nystartade Svenska mikroklockmärken. Det gör ju kundgruppen lite störreJag är gladMen...det är ju ett diskussionsforum och inte en Nordkoreansk propagandamegafon som vi håller till på, eller hur
![]()
Är det för att de lagt svindlande 96 miljoner på utveckling som de var tvugna att trycka ut hela 24 stycken olika utföranden av klockan?