• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Förenade Studenter - En tråd för alla oss som pluggar

Moody

Rolex
Jag gick ur nian för två veckor sen så till hösten börjar jag på IT-Gymnasiet i Karlstad, linje IT-fysik. Vet inte riktigt vad jag vill bli men det lutar åt någon typ av ingenjör.
 

Rey

Rolex
Firar klarade tentor på termin 7! :)

IMG_5270.JPG
 

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Grattis! Hoppas du firar detta rejält, kanske en ytterligare del i samlingen?
Hmm, vetat ganska länge att jag kommer in, kändes safe med betygen:) Blir att köpa möbler till lägenhet nu tyvärr, samlingen kommer förmodligen inte ändras på ett tag. Dock kirrat jobb på Handelsbanken också så har en inkomst där:)
 

Depp-Erik

Cartier
Tjena alla KS studenter. Lund vill inte ha mig mer, till hösten flyr jag till Uppsala, hur är lättaste sättet att hitta bostad?
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Kom in på mastern i systemvetenskap i UU till hösten. Det jobbiga är dock att jag redan har ett jobb klart till hösten inom ämnet systemvetenskap...

Beslutångest...
 

Hutti

Cartier
Kom in på mastern i systemvetenskap i UU till hösten. Det jobbiga är dock att jag redan har ett jobb klart till hösten inom ämnet systemvetenskap...

Beslutångest...

Om det är ett relevant jobb som är bra skulle jag valt det över mäster utan tvekan. Dock relaterar jag till ekonomi eftersom det är det jag pluggar
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Om det är ett relevant jobb som är bra skulle jag valt det över mäster utan tvekan. Dock relaterar jag till ekonomi eftersom det är det jag pluggar
Det var mkt stavfel i mitt inlägg ser jag nu, borde börja korrekturläsa efter jag har druckit lite.

Yes, ett traineejobb i sthlm, högt tryck på deras traineeplatser så tror det blir lite svårt att landa det igen.
 
Topp