Frack är vägen att gå!Så fler äger en frack och inte smoking? Undrar mest då det snart är dags för balen på gymnasiet och funderar på att köpa en smoking, trodde man skulle få mer användning av den på universitetet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frack är vägen att gå!Så fler äger en frack och inte smoking? Undrar mest då det snart är dags för balen på gymnasiet och funderar på att köpa en smoking, trodde man skulle få mer användning av den på universitetet.
Så fler äger en frack och inte smoking? Undrar mest då det snart är dags för balen på gymnasiet och funderar på att köpa en smoking, trodde man skulle få mer användning av den på universitetet.
Kul tråd . Pluggar sista terminen till civilingenjör, industriell ekonomi i Linköping. Finns en del schysta klockor på folks handleder. Någon mer som pluggar i Linköping?
Haha jag gillar Svante då jag fick ett AB Sjukt låg procent AB på den tentan dock, bara 20 % på en specialkursSvante är en riktigt..
Jag fick ett C. Förtjänade minst A+Haha jag gillar Svante då jag fick ett AB Sjukt låg procent AB på den tentan dock, bara 20 % på en specialkurs
Om våra uppsatser nu sa han att "det ska nästan vara omöjligt att få högsta poäng". Inte skitkul att veta att i princip (om inte) alla automatiskt fick minuspoäng för att han har en omöjlig bild av vad vi ska presteraJag fick ett C. Förtjänade minst A+
Hittade du någon lösning på tentaproblemet eller körde du bara på extra mycket?Jag har väl känt likadant, generellt sett föredrar jag uppsatser för tentor. Men för min del är det nog för att vi skrev 90 procent uppgifter och 10 procent prov i gymnasiet.
S
Hittade du någon lösning på tentaproblemet eller körde du bara på extra mycket?
Håller med ovanstående. Smoking kommer du enbart använda vid balen och kanske på någon annan tillställning, annars kommer den bara hänga hemma och inte användas. De flesta körde vanlig kostym på balen i gymnasiet, i alla fall på min skola. Mer värd investering.Köp dig en välsittande mörk kostym istället. Det kommer du få mycket användning utav.
Uppsala ja, Ekonomikum njet. Snurrar själv runt på PolacksbackenFinns det några Uppsalastudenter här? Finns en oerhörd inflation på Aqua Terra med kvartsverk i denna stad och då främst på ekonomikum, eller är det bara jag som lagt märke till detta? Om någon ser en kille irra runt på stats/juridikinstitutionen med en 1601, kom fram och ge mig en KS-High Five så blir jag glad.
Antar att du sysslar med någon slags ingenjörsutbildning då! Dit ut drar man sig annars endast vid tentatillfällen om man inte pluggar sådant antar jag.Uppsala ja, Ekonomikum njet. Snurrar själv runt på Polacksbacken
Ja nästan uteslutande ingenjörer, men vi kemister spenderar också en stor del tid där! Dock så tentar vi faktiskt ännu längre ut i Boländerna oftast...Antar att du sysslar med någon slags ingenjörsutbildning då! Dit ut drar man sig annars endast vid tentatillfällen om man inte pluggar sådant antar jag.
Då jag skrev mitt examensarbete inom Svantes gebit så såg jag till att begära honom som handledare enbart för att se till att han aldrig skulle kunna bli min examinator Är du också en av oss KS-jur.studs?Svante är en riktigt..
Stort Grattis! Ni kan ju inte varit mer än typ 5 pers som satte den där sjuka tentan. Då min flickvän läste den här kursen på rekommendation från mig så är jag jäävligt glad att även hon lyckades dra till med ett AB. Annars hade det funnits risk för att låset hade varit bytt när jag kom hem från kontoretHaha jag gillar Svante då jag fick ett AB Sjukt låg procent AB på den tentan dock, bara 20 % på en specialkurs
Smart!Då jag skrev mitt examensarbete inom Svantes gebit så såg jag till att begära honom som handledare enbart för att se till att han aldrig skulle kunna bli min examinator Är du också en av oss KS-jur.studs?
Starkt jobbat av henne, det stämmer att vi var fem pers om mina uträkningar stämmer.. Helt sjukt obalanserat, familjerättarna hade 78 % ABStort Grattis! Ni kan ju inte varit mer än typ 5 pers som satte den där sjuka tentan. Då min flickvän läste den här kursen på rekommendation från mig så är jag jäävligt glad att även hon lyckades dra till med ett AB. Annars hade det funnits risk för att låset hade varit bytt när jag kom hem från kontoret
Finns det några Uppsalastudenter här? Finns en oerhörd inflation på Aqua Terra med kvartsverk i denna stad och då främst på ekonomikum, eller är det bara jag som lagt märke till detta? Om någon ser en kille irra runt på stats/juridikinstitutionen med en 1601, kom fram och ge mig en KS-High Five så blir jag glad.
De passar ju bra till ekonomikumuniformen, dvs Morriströja, Macbook med läderväska, ett par chelseaboots och snabba cash-frisyr
De passar ju bra till ekonomikumuniformen, dvs Morriströja, Macbook med läderväska, ett par chelseaboots och snabba cash-frisyr
Valborgsyra
Kul att se fler som pluggar i Lund!Valborgsyra
Jag skulle valt en högskoleutbildning framför en YH!Ok! alla ni som pluggar/har pluggat behöver hjälp med att besluta mig om vad jag ska göra till hösten. Så här är läget, jag jobbar idag deltid inom logistik, bokar frakter och har kundkontakt för ett företag i Malmö. Till hösten har jag sökt ett program på Malmö Högskola (Transport Manager) som är på tre år och mer inriktat kring företagsekonomi/logistik. Sedan har jag även sökt en Yrkeshögskole utbildning som Internationell speditör på 2 år i Malmö där det är nästan ingen företagsekonomi. Jag är 26 år, är redan nu garanterad arbete inom logistik när jag är klar med mina studier. Är det extra året värt det? Ska man välja en Högskoleutbildning framför en YH-utbildning. Hur stor skillnad gör det senare i arbetslivet? Vad anser ni?
Jag skulle valt en högskoleutbildning framför en YH!
Visst, det är skönt att bli klar snabbt, men en högskoleutbildning väger tyngre än en YH-utbildning, så om du i framtiden skulle bli av med jobbet så (tror jag) att du kommer att ha lättare att hitta ett nytt jobb med en "riktig" utbildning och inte YH