Allright! 3e på maskin, ska således börja kandidaten på SU när jag börjar master på KTH.Inte programmet, kör på fristående kurser istället vilket program samt år på KTH om man får fråga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allright! 3e på maskin, ska således börja kandidaten på SU när jag börjar master på KTH.Inte programmet, kör på fristående kurser istället vilket program samt år på KTH om man får fråga?
Haha shit, vi har säkert träffats i såna fall, maskintvåa här!Allright! 3e på maskin, ska således börja kandidaten på SU när jag börjar master på KTH.
Tokigt! Jag är den enda på maskin som kör DD tror jag, ganska lätt att känna igen!Haha shit, vi har säkert träffats i såna fall, maskintvåa här!
Är det någon form av arkeologi eller geologiutbildning du går eller?Jag har inte hämtat ut min examen även om jag är färdig. Däremot har jag 5p "Dinosauriernas tidsålder" i Uppsala som jag aldrig lyckats klara av, vilket betyder att jag har kvar mitt kårleg och får som 30ish förkovra mig i unga studentskor, fortfarande
Är det någon form av arkeologi eller geologiutbildning du går eller?
Ska hålla utkik nu när man passerar M korridoren, själv kör jag en SARB033 för tillfälletTokigt! Jag är den enda på maskin som kör DD tror jag, ganska lätt att känna igen!
Fint med en sån här tråd när jag har 1 månad kvar på juristprogrammet!
Pluggar i Lund givetvis, verkar ju som att vi är ett par stycken åtminstone. Kanske läge för en GTG snart?
Smäller redan imorgon! Skvalborg, Kvalborg och sedan Valborg!På lördag smäller det i Uppsala!
du glömde ju finalborgSmäller redan imorgon! Skvalborg, Kvalborg och sedan Valborg!
Och katastrofalborg, om man har väldigt mycket tid och leverkapacitet kvar.du glömde ju finalborg
Nu snackar vi!Och katastrofalborg, om man har väldigt mycket tid och leverkapacitet kvar.
Jag! (Höll jag på att skriva). Tog examen nu i juni efter 5 årNu kör jag en episk bump på min egna tråd och ställer denna enkla fråga: Vilka KS:are har vi på Uppsala Universitet?
Men vad fasikenJag! (Höll jag på att skriva). Tog examen nu i juni efter 5 år
Mycket bra utbildning och mycket bra arbetsmöjligheter vad jag förstått från en kompis som läser det!Någon som har en uppfattning om Civ. Datateknik är en bra utbildning? På typ Liu eller LTH
Har också fått den uppfattningen, känner dessvärre ingen som läser/läst klart den som jag kan fråga. Känns som det även ger möjligheter utanför Sveriges gränser?Mycket bra utbildning och mycket bra arbetsmöjligheter vad jag förstått från en kompis som läser det!
Det tror jag absolut, Sverige är väl ansedda och utbildningen översätts lätt till kunskap utomlandsHar också fått den uppfattningen, känner dessvärre ingen som läser/läst klart den som jag kan fråga. Känns som det även ger möjligheter utanför Sveriges gränser?
Känner ett flertal från Data på LTH, de har bra jobb allihop och har aldrig haft några svårigheter med relevanta sommar/extrajobb under utbildningen.Någon som har en uppfattning om Civ. Datateknik är en bra utbildning? På typ Liu eller LTH
Grattis! Blev själv klar med min systemvetenskapskandidat på LTU förra året. Bra valIngen student än, men fick igår beskedet att jag är antagen till Systemvetenskap i Lund!
Så i slutet av augusti ger jag upp en trygghet och fast lön, för att leva som fattig student...
Börjar tredje året på civ.ing IT till hösten i Uppsala! Men över sommaren är jag i Stockholm/VästeråsNu kör jag en episk bump på min egna tråd och ställer denna enkla fråga: Vilka KS:are har vi på Uppsala Universitet?
Gött att höra, själv börjar jag på kandidaten i kemi där till höstenBörjar tredje året på civ.ing IT till hösten i Uppsala! Men över sommaren är jag i Stockholm/Västerås
Kul! Ja men om du ser någon stirrar lite för mycket på sin pelagos så är det bara att hojta tillGött att höra, själv börjar jag på kandidaten i kemi där till hösten
Will do! Kanske kommer se dig nere på ITC något varv, jag häckar ju främst där och på ÅngströmKul! Ja men om du ser någon stirrar lite för mycket på sin pelagos så är det bara att hojta till