Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som pluggar eller som ska börja plugga på LU som man kommer att stöta på under Novischveckan?
Det kan jag tänka mig! Men vafan, det ska tydligen vara ganska kulMee. Känns dock lite konstigt att gå på novischveckan när man börjar sin fjärde termin. Skall läsa FEK B. Min första termin på lund däremot!
Det faller iallafall bort en KS:are i UmeåKommer det några KS:are till Umeå i höst?
Ja! Har förstått det! Riktigt illa!Det faller iallafall bort en KS:are i Umeå
Håll ställningarna däruppe åt ossJa! Har förstått det! Riktigt illa!
Kommer det några KS:are till Umeå i höst?
Kul! Själv blir det 3e året med juridik!Jag ska börja på mitt andra år i Umeå till hösten! Pluggar till civilekonom.
Skulle precis skriva kul, men nääää, du ångrade dig tydligen.
Haha, tänkte LU och inte LTUSkulle precis skriva kul, men nääää, du ångrade dig tydligen.
Men då ses vi arbetsmarknaden om några år, lycka till med plugget!Haha, tänkte LU och inte LTU
Du läser väl juridik också?Nu är registreringen öppen för alla som ska läsa företagsekonomi In och registrera er!
Valde bort Skövde för Jönköping i år men är fortfarande reserv och får reda på nästa vecka om jag kommer in eller inte.. Men hur som helst, hur är Skövde? Funderar att kanske välja det nästa år om jag inte kommer in på JU i år.Någon som pluggar i Skövde? Köttar ekonomi där. Sett några (väldigt få) intressanta referenser . Därför jag undrar.
Stämmer, ska köra dubbelt nuDu läser väl juridik också?
Avrekommenderas faktiskt. Bra skola och lärare men studenterna och studentstaden i sig är inget att hänga i granen.Valde bort Skövde för Jönköping i år men är fortfarande reserv och får reda på nästa vecka om jag kommer in eller inte.. Men hur som helst, hur är Skövde? Funderar att kanske välja det nästa år om jag inte kommer in på JU i år.
Stämmer, ska köra dubbelt nu
Byråer är vanilj, jag vill jobba med något spännande och då är en grundläggande förståelse i företag grymMycket #byråkompatibelt kul med lite nytt om inte annat!
Byråer är vanilj, jag vill jobba med något spännande och då är en grundläggande förståelse i företag grym
Har absolut inget mot byråer, skulle gärna jobba på en, men det känns lite som det självklara valet och jag testar gärna på annatHaha! Så kan det nog vara.. Byrå är faktiskt rätt kul, man ska syssla med rätt grejer bara!
Juste, vad innebär "spännande" för dig? Alltid intressant att höra lite idéer/åsikter..
Jag är inte färsk, men hojta till om du vill ta en kaffe någon gångLong shot; några färska juriststudenter på SU?
Har absolut inget mot byråer, skulle gärna jobba på en, men det känns lite som det självklara valet och jag testar gärna på annat