Jag skulle inte direkt tacka nej, tror det är mycket nyttigtI see, så är det! Finns chansen är det ofta ett bra ställe att börja på (enligt min mycket ringa erfarenhet)![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle inte direkt tacka nej, tror det är mycket nyttigtI see, så är det! Finns chansen är det ofta ett bra ställe att börja på (enligt min mycket ringa erfarenhet)![]()
Någon på KS som är student på JU?![]()
Härligt! Flyttar upp till Jönköping från Göteborg. Känner inte någon där haha. Mini gtg i Jönköping kanske?Min sambo är. Själv pluggar jag i Växjö men veckopendlar. Bor typ fem min från JU![]()
Härligt! Flyttar upp till Jönköping från Göteborg. Känner inte någon där haha. Mini gtg i Jönköping kanske?
På söndag. Ska vara inneboende tills jag hittar en lägenhet...När blir flytten? Alltid trevlig att träffa likasinnade![]()
På söndag. Ska vara inneboende tills jag hittar en lägenhet...
Kul! Vad pluggar du?Börjar min 4e termin i Lund nu, riktigt härlig studentstad!
Ingen röst, bakfylla 9 dagar i rad, ont i alla muskler och en självdiagnostiserad hälsporre är kvitto på att man haft kul!Läser till ekonom, såg att du var systemvetare, så vi lär springs i samma korridorer! Haft en trevlig nollning?
Läser till ekonom, såg att du var systemvetare, så vi lär springs i samma korridorer! Haft en trevlig nollning?
Jag har också sprungit i dessa korridor. Har hållt till i lund senaste 4-5 åren (lite beroende på hur man räknar). Läst ekonomi.
Imorgon blir det pendling till Kristianstad för en magister.
Mm. Blir en master i international business and marketingTrevligt! Vad blir det för master?
Mm. Blir en master i international business and marketing![]()
Skrev du inte precis att det var en magister du skulle ta?![]()
Kul! Ska du också läsa FEK B då?Börjar min 4e termin i Lund nu, riktigt härlig studentstad!
Ingen röst, bakfylla 9 dagar i rad, ont i alla muskler och en självdiagnostiserad hälsporre är kvitto på att man haft kul!
Rosa Helikopter, dom nya legenderna på SkånisKul! Ska du också läsa FEK B då?
Vilken grupp var du med i?
Inte nu längre, men för några år sen. Var väl i princip bara ekonomer och POL:are som kunde klä sig någorlunda. Klockor ska vi inte ens prata om...Någon som pluggar i Skövde? Köttar ekonomi där. Sett några (väldigt få) intressanta referenser . Därför jag undrar.
Säg till om du ser en BLNR eller en sub då
Hehe känns som att det finns några stycken som sitter på subbar men får hålla utkik efter en BatmanSäg till om du ser en BLNR eller en sub då![]()
Satt i bibblanHehe känns som att det finns några stycken som sitter på subbar men får hålla utkik efter en Batman
Edit: upptäckte även att jag har en BLNR två platser ifrån mig i föreläsningssalen, det är inte du? @osverigeo![]()
Jag gör. Dock bara en kurs på 15hp.Uppdaterar lite. Sitter på Handelshögskolans bibliotek varje dag. Någon som pluggar på HHS i Göteborg ?
Håll utkikJag gör. Dock bara en kurs på 15hp.