• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS-fest 2016

Upp med bilder på vinsterna :) Hann aldrig kika närmare på de
@Sundström @Aquastaren @Feskarn(?)

Självklart! Vinsten var en Tissot Seastar. Stort tack till @ERIKSON URHANDEL :)
image.jpeg

image.jpeg

Även stort tack till @Spencer66 , @Denke och @jakob.dala för snyggt uppstyrd KS-fest.

Tack alla för en trevlig kväll igår. Kul att träffas och prova många fina klockor jag aldrig testat innan.

Förslag till nästa tillställning är namnlappar till alla med alias i stor text och förnamn i liten....jag har svårt att minnas allas namn/alias....men det kanske/troligen är åldern i mitt fall....;)

Tack oxå för många komplimanger för min GMT 1675 som fick mycket uppskattning:)

Stort tack till restaurangen för bra service, @ERIKSON URHANDEL för generösa priser samt till admin för det totala arrangemanget! Mycket mycket trevligt. Synd bara att man knappt hann prata med några nya ansikten.

Och förlåt till personen jag fnäste åt i baren. Idag ångrar jag mig att inte jag också beställde en pepsi...

jag får be om ursäkt till alla som jag slog på benen med mina kryckor igår men jag har en känsla av att det var motiverat!! Eller kanske inte??!
Grodjävel!! Råkade dutta till mitt ena smalben med hälen på den andra foten i sängen imorse. Satan vad öm jag var. Fortfarande en stor bula kvar.
Det här ska du få faan för!!

Tack alla för en trevlig kväll igår. Kul att träffas och prova många fina klockor jag aldrig testat innan.

Förslag till nästa tillställning är namnlappar till alla med alias i stor text och förnamn i liten....jag har svårt att minnas allas namn/alias....men det kanske/troligen är åldern i mitt fall....;)

Tack oxå för många komplimanger för min GMT 1675 som fick mycket uppskattning:)
Jävla trevlig 1675! Kul att få klämma och snacka lite skit:)

Tillbaka
Topp