Hehe, precis så är det nog - " vart fan tog min Daytona vägen och varför har jag en DW på armen?" TypKanske är så att folk inte kommer ihåg och när de vaknar till liv idag så undrar de varför de har en klocka för mycket/lite i lådan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, precis så är det nog - " vart fan tog min Daytona vägen och varför har jag en DW på armen?" TypKanske är så att folk inte kommer ihåg och när de vaknar till liv idag så undrar de varför de har en klocka för mycket/lite i lådan
Gadd va där!Var Brookfield och knut Gadd där??
En anställd hos Brookfiled/ KSare var där, trevlig lirare men kommer inte ihåg vad han nickar, gör ni @gruby ? @Zackarias Dullfiere ?Var Brookfield och knut Gadd där??
Sorry, men här har du nog taggat fel.
Ursäkt godtagen. Skyll dig själv.Och förlåt till personen jag fnäste åt i baren. Idag ångrar jag mig att inte jag också beställde en pepsi...
Igår var kassan på över 51000 kr vilket var rekord för oss
Jag stod för en 51-del av det. Känns idag
100 procent menar du
Snackade också med killen. Trevlig och vettig verkade han i alla fall.En anställd hos Brookfiled/ KSare var där, trevlig lirare men kommer inte ihåg vad han nickar, gör ni @gruby ? @Zackarias Dullfiere ?
Aa Jonas var trevlig! Företagets nick är ju @Brookfield Underwriting oklart om han kör ett eget också.En anställd hos Brookfiled/ KSare var där, trevlig lirare men kommer inte ihåg vad han nickar, gör ni @gruby ? @Zackarias Dullfiere ?
Haha du har rätt, @Sullstrom ska det varaSorry, men här har du nog taggat fel.
Mig veterligen var jag inte i huvudstaden igår.
Aha, därför man mår som man gör idag.Igår var kassan på över 51000 kr vilket var rekord för oss
Grodjävel!! Råkade dutta till mitt ena smalben med hälen på den andra foten i sängen imorse. Satan vad öm jag var. Fortfarande en stor bula kvar.jag får be om ursäkt till alla som jag slog på benen med mina kryckor igår men jag har en känsla av att det var motiverat!! Eller kanske inte??!
Jävla trevlig 1675! Kul att få klämma och snacka lite skitTack alla för en trevlig kväll igår. Kul att träffas och prova många fina klockor jag aldrig testat innan.
Förslag till nästa tillställning är namnlappar till alla med alias i stor text och förnamn i liten....jag har svårt att minnas allas namn/alias....men det kanske/troligen är åldern i mitt fall....
Tack oxå för många komplimanger för min GMT 1675 som fick mycket uppskattning
Var Brookfield och knut Gadd där??
Kul att ses och tack för vakttjänstgöringenStort tack för gårdagen, både till arrangörer och övriga deltagare. Riktigt kul. Tyvärr blev jag tvungen att sticka lite tidigare än tänkt men hann ju med en del surr och klämmande ändå.
Ordningsvakter....HAHAHAHAHAHAHA
Helt rätt dock: slå först, motivera sen!