Och kul att @ERIKSON URHANDEL med Richard ställde upp och bidrog med så fina priser. Hade tänkt snacka Breitling ett tag, men det hanns inte med. Får bli en tur till Sundbyberg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack tack!Jag lovar, nästa gång får du min plats
Det blev sent ser jag !
Taxi till Västerås? Måste ju kosta en halv datejustFy fan!!!! Känns som huden har krympt. Fantastiskt trevlig kväll med likaledes trevligt folk. På nåt jäkla vänster lyckades jag och @Sullstrom missa tåget hem och fick ta taxi till Västerås, inte gratis!
![]()
Vill särskilt minnas en tolkning av "It's My Life" som kvällens musikaliska höjdpunkt!Grymt event, i sedvanlig ordning! Stort tack till @Spencer66, @Denke och @jakob.dala!
Också stort tack till de två gossarna ni ser nedan som precis som vanligt höll hov och sjöng med lite för högt till Europe-låtar.
![]()
Med lite förhandling så fick vi ner det till under en beggad SKX 009:aTaxi till Västerås? Måste ju kosta en halv datejust
Grymt event, i sedvanlig ordning! Stort tack till @Spencer66, @Denke och @jakob.dala!
Också stort tack till de två gossarna ni ser nedan som precis som vanligt höll hov och sjöng med lite för högt till Europe-låtar.
![]()
Mm, kan ha varit tillräckligt många Aquanauter på plats för detMellanmjölk's GTG?
Ni två är ju hopplösa när inte pappa är med och tar hand om er!Fy fan!!!! Känns som huden har krympt. Fantastiskt trevlig kväll med likaledes trevligt folk. På nåt jäkla vänster lyckades jag och @Sullstrom missa tåget hem och fick ta taxi till Västerås, inte gratis!
![]()
Tack till alla som jag pladdrade med igår!! @ZtaFfaN sa något som mindfuckade mig men glömt bort vad det var!!
Just det, nu minns jag varför jag har 10-15 blåmärken på benen![]()
Mm, kan ha varit tillräckligt många Aquanauter på plats för det
Kanske är så att folk inte kommer ihågPrecis, alltid kul att veta vilka dinkor som skiftats om![]()
HAHAHAHAHAHAHAjag får be om ursäkt till alla som jag slog på benen med mina kryckor igår men jag har en känsla av att det var motiverat!! Eller kanske inte??!
Jodå, vi är några som är blåa och gula på benen i dagHAHAHAHAHAHAHA
Helt rätt dock: slå först, motivera sen!