• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS-fest 2016

JohnDoe

Rolex
Men när man är salongkalsong eller fullkastrull så har man inte alltid tankarna på rätt ställe. Tror säkert det där löser sig imorgon när alla käkat frukost. Har svårt att tro någon gjort det medvetet. Varit med om liknande situationer några ggr och det Brukar lösa sig. Tack för fin tråd med underbara bilder :)
Oavsett om det "löser sig imorgon" så ska man inte lämna åt andra att städa upp. Har man för vana att bli så full så att man inte kommer ihåg att betala innan man går får man väl betala för sig innan man sjunker ned i träsket.
 

Jimpa

Panerai
Oavsett om det "löser sig imorgon" så ska man inte lämna åt andra att städa upp. Har man för vana att bli så full så att man inte kommer ihåg att betala innan man går får man väl betala för sig innan man sjunker ned i träsket.
Absolut, men tror inte det är gjort medvetet, är bara det jag menar. Tråkigt som fan absolut. Det kan bli så när det är så många att det brister hos någon. Precis som ett julbord ofta har någon enstaka som spårar lite för hårt. Ohyfsat till viss del, men om det var medvetet hade det varit riktigt jävla illa. Nu tror jag som sagt alla hade en toppenkväll och vissa kanske lite för toppen för att komma ihåg notan ;-) shit happens :)
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Vi kör på publico

image.jpeg
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Så många fina klockor så att allt bara kändes mjäää. Enda som kvalificerade till bildvärdiga var lebens coola DD och den här 49150 VCn som hade man inte tackat nej till.
image.jpeg
image.jpeg


Alakers Breguet marine och Cristians Blancpain FF var också två klockor som lämnade avtryck.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Fan vad jag hade velat vara där! Hade dock en trevlig kväll med gamla vänner och middag.

Jag vill gå på GTG! Aldrig varit på någon :( Styr upp en i Göteborg!
 
Topp