• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS-fest 2016

@Jakobb surfar vidare på KS i teslan vidare ner på stan.
image.jpeg

Stort tack för en grym kväll! @Spencer66 @Denke @jakob.dala

Hoppas ni har haft minst lika trevligt irl som det verkar på bilderna! Det har vart toppen att kunna njuta av alla härliga bilder i tråden.
Party On!

Vilken kväll! Ett stort tack till arrangörerna, som rookie kände jag mig otroligt välkommen. Kul att få ett ansikte på många medlemmar, riktigt schysst att få klämma på dinkor jag annars bara kan dreggla över här på KS. Nedan kommer en smärre bildbomb med smått och gott från massa olika. Ingen nämnd, ingen glömd:D

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
image.jpg

image.jpg
image.jpg

image.jpg

Återigen ett stort tack till alla er som gjorde min kväll till den bästa på länge! Hoppas vi ses på fler GTGs, och att jag själv kanske kan bidra med lite roligare grejer och inte bara tafsa på andras dinkor nästa gång:D

Fick även en nattpromenad i vildmarken på köpet eftersom jag gick av fel tågstation:
image.jpg

Men när man är salongkalsong eller fullkastrull så har man inte alltid tankarna på rätt ställe. Tror säkert det där löser sig imorgon när alla käkat frukost. Har svårt att tro någon gjort det medvetet. Varit med om liknande situationer några ggr och det Brukar lösa sig. Tack för fin tråd med underbara bilder :)

Tillbaka
Topp