Luxofili?Hur njuter man av en lampa? LĂ„ter snuskigt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Luxofili?Hur njuter man av en lampa? LĂ„ter snuskigt!
Man tÀnder en eller flera och nÀr man njutit klart sÄ slÀcker man dem.Hur njuter man av en lampa? LÄter snuskigt!
HmmmmmHur njuter man av en lampa? LĂ„ter snuskigt!
Jag har hört att man fÄr lÄnga framtÀnder och öron av morötter..Man tÀnder en eller flera och nÀr man njutit klart sÄ slÀcker man dem.
Jag gissar hej vilt.
Rent krasst sÄ ser jag tre scenarion dÀr lampor alltid förlorar:
1. Mobilen ger ett bra ljus som man kan ta med sig den ifall det Àr mörkt.
2. En klocka med bra lume kan göra det lÀttare att lysa upp i mörkret.
3. KÀka morötter. SÀgs att det ska vara bra för mörkerseendet.
"Hey Google, sÀtt pÄ lampan"
Vad Googlade du pÄ för att hitta detta?!"Hey Google, sÀtt pÄ lampan"
![]()
![]()
![]()
"Automatic Telescopic Rotation Electric Male Masturbator Moan Interactive Heating Masturbation Cup Sex Machine Sex Toys For Man"
Den har Àven inbyggt hörlursuttag och "woman intelligent voice". Var det nÄgon som sa gruppköp?
Man blir ju Àven lite nyfiken pÄ vad denna relaterade artikel Àr för nÄgot nÀr man fÄr upp det hÀr felmeddelandet...
![]()
Staafens "nattlampa"Vad Googlade du pÄ för att hitta detta?!![]()
Hmmmm, jag var pÄ vÀg att skriva ficklampa pÄ engelska fast med e förrut, men @Roosterwife förbjöd mig"Hey Google, sÀtt pÄ lampan"
![]()
![]()
![]()
"Automatic Telescopic Rotation Electric Male Masturbator Moan Interactive Heating Masturbation Cup Sex Machine Sex Toys For Man"
Den har Àven inbyggt hörlursuttag och "woman intelligent voice". Var det nÄgon som sa gruppköp?
Man blir ju Àven lite nyfiken pÄ vad denna relaterade artikel Àr för nÄgot nÀr man fÄr upp det hÀr felmeddelandet...
![]()
Jag som trodde att det hÀr var KS glada bakfitta?!Hoppas inte Y:sson H:sson Larsson kollar för noga nu![]()
Hahahaha what?
KÀnns som den hÀr trÄden ofta lever nÀra kantenHmmmm, jag var pÄ vÀg att skriva ficklampa pÄ engelska fast med e förrut, men @Roosterwife förbjöd mig
Hoppas inte Y:sson H:sson Larsson kollar för noga nu![]()
De dÀr "lÀmp"-memesen var himla poppis ett tag! Trodde det var nyss, men var visst 2018... Tiden gÄr snabbt hÀr pÄ internÀt.Hahahaha what?
2018 var ju nyss men hade missat det helt. Hörde att Internet var en fluga sÄ jag lade ingen större vikt vid det men Àn Àr det kvar.De dÀr "lÀmp"-memesen var himla poppis ett tag! Trodde det var nyss, men var visst 2018... Tiden gÄr snabbt hÀr pÄ internÀt.
Var det en kompis till fröken Moholt som sa det till dig??ApropÄ flugor sÄ fyller ju faktiskt Anna Book 51 Är idag.
FrÄga inte hur jag vet..
NÀr du ÀndÄ nÀmner Herr Dorsin kom jag osökt att tÀnka pÄ BestefarPÄ det dÀringa internÀtet finns nÄgot som heter jo-tjub, mycket udda/rat/konstigt dÀr borde ju snart ha lyssnat igenom hela jo-tjuben tycker jag.
Just nu Henrik Dorsin och Fan for i far.
Ahh, va fasen MEEER LĂRDAG !! NĂ€r fuldrickan slagit till sĂ„ kommer spanskan fram och dansmovesen
Vet @Roosterwife om spanskan eller Àr det bara finskorna hon har koll pÄ..?
Edit: glöm att jag sa nÄt
Om ni vill ha ett bra fruparanoia-TV-serietips sÄ ska ni se "Why women kill"@roosterman har nog span-skorna pÄ sig, och roostewife efter sig.
Snart slÄr hans fru-paranoia till....
Ăr det inte flickorna pĂ„ TV2âŠ.?PĂ„ tal om att sĂ€tta pĂ„ sĂ„ sĂ€ger ingen i SmĂ„land sĂ„. HĂ€r stĂ€nger man bĂ„de pĂ„ och av TVn![]()
Hon har stenkoll pÄ allt, Àven @roostermanVet @Roosterwife om spanskan eller Àr det bara finskorna hon har koll pÄ..?
Edit: glöm att jag sa nÄt