Är det i facebook-gruppen?Nej, han va inte alltför samarbetsvillig. En kompromiss om att jag får 500 SEK som plåster på såren typ. Ser det som läropengar.
om ja, är han anmäld och avstängd så man inte råkar ut för samma skit till person?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det i facebook-gruppen?Nej, han va inte alltför samarbetsvillig. En kompromiss om att jag får 500 SEK som plåster på såren typ. Ser det som läropengar.
Idag blir det Prada lhomme![]()
![]()
Gå med i fb gruppen "Parfym: Splittar & Samples" och skriv ett inlägg..du lär få erbjudande inom någon minutDen har jag inte testat. Har du tips vart man kan hitta sample?
Är det i facebook-gruppen?
om ja, är han anmäld och avstängd så man inte råkar ut för samma skit till person?
Tacka gud för KS...aldrig några problemNästa debakel:
jag ser en annons på en flaska. Lyckas vara först med att skriva under att jag köper men frågar efter byten. Sen skickar jag ett pm för betalningsdetaljer.
Svar: en annan va före.
Jag: Men det kan inte stämma. Ingen annan har skrivit på din annnons och reglerna är ju tydliga på detta.
Han: Ingen som följer ändå.
Tacka gud för KS...aldrig några problem
Imo tycker jag att ordinarie luktar 100 ggr bättre! Testade intensevarianten på Kicks för nåt halvår sedan, mådde illa av den och kunde inte använda min vanliga på flera veckor efteråt hahaPå tal om Prada L'Homme: Vilken tycker ni är bättre - ordinarie- eller Intense-varianten?![]()
Både jag och frugan tyckte att öppningen luktade precis som nypressad ingefära. Därefter vetiver...eller som frugan säger "en säck potatis" hahaDagens doft- ADP futura
öppnar upp med citron och grapefrukt vilket ger en lite bitter citruskänsla. Bitterheten försvinner ganska snart och den går över i vetiver och citron.
Det klassiska ADP-DNAt saknas för mig.
Sammanfattningsvis- en safe vetiver/citrusdoft.
Minus- underväldigande, safe doft.
Plus- Trevlig vetiver. I vissa dofter gillar jag det inte alls, här är det ok.
![]()
Jag har provat Layton, Herod och Pegasus. Blev en 125 ml flaska av LaytonLutar starkt åt att köpa Nishane Ani som min nästa flaska. Någon som har tips på något annat innan jag slår till? Vad säger ni om Parfums de Marly? Inte testat något från dem än, men verkar som att många kritiserar de i diverse doftforum.
Lutar starkt åt att köpa Nishane Ani som min nästa flaska. Någon som har tips på något annat innan jag slår till? Vad säger ni om Parfums de Marly? Inte testat något från dem än, men verkar som att många kritiserar de i diverse doftforum.
Lutar starkt åt att köpa Nishane Ani som min nästa flaska. Någon som har tips på något annat innan jag slår till? Vad säger ni om Parfums de Marly? Inte testat något från dem än, men verkar som att många kritiserar de i diverse doftforum.
Håller helt med i detta, väljer nishane framför PdM alla dagar i veckan. Även om Carlisle och Layton är riktigt trevliga!Jag gillar PdM(har Pegaus) men Nishane känns som ett steg upp.
Jag kan fixa 5ml åt dig för 65:- plus porto. Skicka mig ett PM.Den har jag inte testat. Har du tips vart man kan hitta sample?
Fick nyss mitt set. Vilken av de omärkta är Pardon och vilken är Floris?Nu har testkitet från Gents kommit
Dom två omärkta är Floris Santal samt Nasomatto Pardon.
![]()
Det var vad jag kom fram till också då Pardon ser mörkare ut än Floris på bilder.Vilken av de omärkta är Pardon och vilken är Floris?
Pardon=grön?
Korrekt, Pardon är den gröna.Det var vad jag kom fram till också då Pardon ser mörkare ut än Floris på bilder.
Testat:Tack för era svar! Har ni annars testat något från Nishane själva? Testade Hacivat utöver Ani. Tyckte att Hacivat blev lite av en kemisk bomb efter den fått ligga lite. Absolut inte bättre än Aventus, som många hävdar att den är.
Ska också försöka skaffa fram en sample på denna![]()
Håller helt med i detta, väljer nishane framför PdM alla dagar i veckan. Även om Carlisle och Layton är riktigt trevliga!
Låter som en riktig galning.Spännande: killen som skickade mig en fake la upp en köpannons.
Jag messade honom och frågade om han inte borde betala mig först?
Han blev helt galen och skrev att jag inte skulle få några pengar alls nu och hålla mig från hans ”business”.
Har dragit det via admin nu.
Åhléns kör 25% på en vara om man är medlem, gäller hela parfymsektionen också, dock inte Byredo, Chanel och Dior.