Richard1987
Silver
Har dem bra pris på någonting? Känns som att Åhlens är relativt dyra överlagÅhléns kör 25% på en vara om man är medlem, gäller hela parfymsektionen också, dock inte Byredo, Chanel och Dior.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har dem bra pris på någonting? Känns som att Åhlens är relativt dyra överlagÅhléns kör 25% på en vara om man är medlem, gäller hela parfymsektionen också, dock inte Byredo, Chanel och Dior.
Hoppas de blockar honom från gruppen, trist med idioter som förstör för de hederliga. Har hittills bara gjort en deal där och den gick åt helvete så om jag ska göra fler affärer där får det bli f2f... annars håller jag mig här där det är vettiga människor.Spännande: killen som skickade mig en fake la upp en köpannons.
Jag messade honom och frågade om han inte borde betala mig först?
Han blev helt galen och skrev att jag inte skulle få några pengar alls nu och hålla mig från hans ”business”.
Har dragit det via admin nu.
Har testat ett gäng samples från PdM (bla layton, pegasus, percival och herod o.s.v.) och får rätt kass livslängd på dem. Layton luktar absolut gott, men inte super-speciellt och som sagt mindre än 8h på mig (det är ju individuellt förstås). Så för att sammanfatta är jag inte jätte imponerad av PdM tyvärr.Tack för era svar! Har ni annars testat något från Nishane själva? Testade Hacivat utöver Ani. Tyckte att Hacivat blev lite av en kemisk bomb efter den fått ligga lite. Absolut inte bättre än Aventus, som många hävdar att den är.
Åhléns kör 25% på en vara om man är medlem, gäller hela parfymsektionen också, dock inte Byredo, Chanel och Dior.
Vanille Fatale idag.
Den här gillar jag! En lite lättare och snällare TF-doft med väldigt angenäma vaniljtoner som kommer fram fint under drydownen. Kanske lite för basic jämfört med de bästa TF men ett bra alternativ när Tobacco Vanillen blir för tung men man vill åt den där söta vaniljen.
Något du provat? @Alarik
Skulle precis lägga en order på Nishane Ani hos Gents. Har verkligen världens otur - slutsåld (i den mindre storleken)... Var tillgänglig tidigare idag.
Inte bekant med Arkos raktvål men denna borde inte vara långt från målet hoppas jag?Någon av parfymexperterna här som kan tipsa om en parfym som liknar klassisk ”raktvål”, typ Arkos raktvål?
Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme, sportig, varm och grym!Ni som har koll. Behöver en frisk sportig doft. Finns en hel del, rätt trista har jag konstaterat. Har en del tyngre som det är. Någon som har förslag?
https://www.sprayparfums.com/en/product/ani-en/
Använd koden Nishane20 också så kan du köpa 100 ml för lika mycket som 50 ml hos Gents
Ni som har koll. Behöver en frisk sportig doft. Finns en hel del, rätt trista har jag konstaterat. Har en del tyngre som det är. Någon som har förslag?
Tack! Ska testa Kul att gå utanför "boxen".Creed - Green Irish tweed
DD var denna:
https://www.fragrantica.com/perfume/Maison-Martin-Margiela/At-The-Barber-s-30262.html
Jag gillar den verkligen men önskar att den höll längre. Likt after shaves så är det full spätta initialt men efter ~4h så är den inte så kaxig längre. Får prova att dosera hårdare nästa gång.
Senare på dagen testade jag ett sprut av By Kilian Musk Oud från ett sample jag fått av @Tjabo
https://www.fragrantica.com/perfume/By-Kilian/Musk-Oud-18904.html
Jävlar i min låda vilken härlig doft. Fan också att man på nolltid hamnar i det läget att de dofter man verkligen går igång på ligger på 3-4 kakor/flaska...
DD: Floris 1962
https://www.fragrantica.com/perfume/Floris/1962-40919.html
Hade glömt hur bra den här är.
Cypress, ekmossa, grön karaktär med en liten sötma i bakgrunden. Elegant, stilig, fräsch. Känns klassisk. Verkligen bra!