• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Börjar arta sig i badrumsskåpet! :D
ECB8A82E-BDA7-403A-A457-2CCDC734599B.jpeg

Badrumsskåpet är typ den sämsta förvararingen som finns om du vill ha varaktiga parfymer.

Har en sample av Widan - London, gillar.
Har/hade sample av Widan - Liwa, ogillar. Tyckte det luktade fjortisbrud (tänk Escada ni som jagade fjortisar på 90-talet :D)

Har en sample av Widan - London, gillar.
Har/hade sample av Widan - Liwa, ogillar. Tyckte det luktade fjortisbrud (tänk Escada ni som jagade fjortisar på 90-talet :D)

Ämen sluta. Nog för att hur man uppfattar en doft är subjektivt men att säga att Liwa är som Escada är som att tycka att en Fiat Multipla är ”väldigt lik” en Ferrari 488.

Jag kör mina i en draglåda i en klädgarderob. Bor man i lgh så är det ju inte så lätt att hitta nåt som är särskilt svalt men man kan ju iaf skydda lite från direkt ljus och värme (undvika spotlights i badrumsskåp tex).
Jo, bor i lägenhet. Har dock klädkammare, men vet inte om jag riktigt har ett vettigt utrymme för flaskorna där. Kan krävas en del ommöblering för att få till en bra yta. Inte världens bästa layout där, tyvärr. Bor i hyresrätt just nu, men planerar att köpa ett boende inom några år, och då har jag redan nu ambitiösa planer för hur en klädkammare ska se ut! :D

• Like
Reactions: S.L
Tillbaka
Topp