Börjar arta sig i badrumsskåpet!
Badrumsskåpet är typ den sämsta förvararingen som finns om du vill ha varaktiga parfymer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börjar arta sig i badrumsskåpet!
Gents säljer sample på den för 90kr, tror jag det va.Om någon sitter på ett sample av Liwa som ni är klara med(läs: köpt helflaska) får ni gärna skicka vidare det till mig.
Gents säljer sample på den för 90kr, tror jag det va.
Kostar gratis nu enligt Gents hemsida
Nej, den tillverkas även i 150ml EDT (spray). Det är märkligt, men inte ovanligt, att onlineförsäljare säljer den större flaskan billigare än den mindre. Ser ofta tex 100ml kostar kanske 20 kr mer än 50 ml eller att 50ml kostar mindre än 30 ml.Kan det vara så att detta inte är sprey?
587kr för 100ml (kampanj)Kan det vara så att detta inte är sprey?
Hahaha va fan du skulle chilla!!!587kr för 100ml (kampanj)
https://www.computersalg.se/i/41177...medium=prisjaktSeLINK&utm_campaign=prisjaktSe
Beställde den själv häromdagen + några andra
100ml räcker tillräckligt länge... tror de även hade 50ml för cirka 400kr
Har beställt en Hugo Boss deo därifrån i mars i år. Inga konstigheterNågon som beställt från www.beautystore.se tidigare? De har bra pris på PdM Percival och Herod som jag är sugen på köpa men vill inte köpa en kopia/oäkta PdM .
Ännu bättreKostar gratis nu enligt Gents hemsida
Försökte... men den här tråden... bastards!!Hahaha va fan du skulle chilla!!!
Har beställt en Hugo Boss deo därifrån i mars i år. Inga konstigheter
Inga problem. Jag har köpt PdM därifrån (första gången var lagerstatusen fel, men det ordnade sig). Det är äkta vara.Någon som beställt från www.beautystore.se tidigare? De har bra pris på PdM Percival och Herod som jag är sugen på köpa men vill inte köpa en kopia/oäkta PdM .
Inga problem. Jag har köpt PdM därifrån (första gången var lagerstatusen fel, men det ordnade sig). Det är äkta vara.
Kalan är speciell.Mer att testa
Bara 29kr frakt och den är din. Om du inte vill lägga på några fler
Just den känns bra in på beskrivning tyckte jag... speciell men god
Kalan är speciell.
Vilken Creed är det?
Okej, så var ska en okunnig nybörjare förvara sina dofter?Badrumsskåpet är typ den sämsta förvararingen som finns om du vill ha varaktiga parfymer.
Mörkt och svalt.Okej, så var ska en okunnig nybörjare förvara sina dofter?
Alright! Får se vad jag har för alternativ hemma.Mörkt och svalt.
Har en sample av Widan - London, gillar.
Har/hade sample av Widan - Liwa, ogillar. Tyckte det luktade fjortisbrud (tänk Escada ni som jagade fjortisar på 90-talet )
Jag kör mina i en draglåda i en klädgarderob. Bor man i lgh så är det ju inte så lätt att hitta nåt som är särskilt svalt men man kan ju iaf skydda lite från direkt ljus och värme (undvika spotlights i badrumsskåp tex).Alright! Får se vad jag har för alternativ hemma.
Jo, bor i lägenhet. Har dock klädkammare, men vet inte om jag riktigt har ett vettigt utrymme för flaskorna där. Kan krävas en del ommöblering för att få till en bra yta. Inte världens bästa layout där, tyvärr. Bor i hyresrätt just nu, men planerar att köpa ett boende inom några år, och då har jag redan nu ambitiösa planer för hur en klädkammare ska se ut!Jag kör mina i en draglåda i en klädgarderob. Bor man i lgh så är det ju inte så lätt att hitta nåt som är särskilt svalt men man kan ju iaf skydda lite från direkt ljus och värme (undvika spotlights i badrumsskåp tex).