• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Har nån förresten testat Versace Oud Noir? Verkar intressant, och rean lockar...
Den här gången borde jag nog hinna in till Åhléns och provsniffa lite innan jag beställer iallafall. :D

Kul! Har Liwa och Black III otestade hemma.
London trodde jag var en hit men funkade inte på mig, ambroxan overload (likt några ATH dofter).

London är galet hype:ad i Facebookgruppen. Jag gillar som du vet ambroxanbomber men har tillräckligt av dem. :)

Liwa är som om Roja gjort Oud for greatness. Men ännu mer levande. Magi pp flaska. Men potent!

• Like
Reactions: S.L
Jag är ju tvärtorsk på ambers med en viss sötma så även jag är spekulant på denna. För 105 pund är det riktigt trevligt pris också!
Skickar nog efter nåt annat och får ett sample på köpet. ATH kan överraska både åt det ena och andra hållet tycker jag.

I dag sportar vi lite Gucci.......citrusnoterna känns lite lätta för årstiden men vem bryr sig:wideyed:
D5D5A816-5B0C-4586-A250-1749F9C59593.jpeg
Den där vill jag minnas jag gillade. Finns den att köpa fortfarande?

Edit:
Ja det gör den, hittade den. Bara som EDT tror jag.

Dagens doft: Nishane Hacivat. Lånad bild då jag bara har en trist dekant! Fick passa på att använda den idag då sambon var tvungen att jobba från kontor och jag hemifrån, då hon tycker den luktar för starkt..:(
0C79ED59-1BF9-4F5D-AF4A-06EDC4562547.jpeg

Vad tycker du om den? Bara hört massa jämförelser kring Aventus osv... Är den så lik eller kör den sin egen grej?

Vad tycker du om den? Bara hört massa jämförelser kring Aventus osv... Är den så lik eller kör den sin egen grej?

Jag tycker att den är ganska lik i öppningen, men enbart där, sedan när den lägger sig är den helt annorlunda. Men jag har bara luktat på den en gång, men kommer ihåg att jag tyckte det om öppningen. Blev nästan förvånad hur lik den kändes. Ser fram emot att lukta på den igen faktiskt...

Förlåt men vilket antiklimax. Med den förpackningen och det namnet hade jag förväntat mig whiskey, rök och läder i mängder som fått 1% MC gäng att smälla av.
Förstår din synpunkt;)......nu visste jag ungefär vad jag kunde förvänta mig och rökig är den men ingen Jack Daniels tyvärr. Prestandan kommer inte att övertyga men lite resprays har man råd med när det gäller denna doft:)

Väldigt lik i öppningen med ananasen och citrusen, den har en ordentlig ”pop” av toppnoterna! Men efter 20 minuter blir det en helt annan doft, därför svår att jämföra dom vs varandra, men om jag får välja en av dom tar jag Hacivat:) Performance på denna (åtminstone på mig) är inte att leka med, sjukt bra!

Tillbaka
Topp