Subby
Silver
Har inte hunnit lukta på den så mycket men den är väldigt bra än sålänge, ger en varm och lugnande känsla.Rehab då?
den ligger nära ett inköp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte hunnit lukta på den så mycket men den är väldigt bra än sålänge, ger en varm och lugnande känsla.Rehab då?
den ligger nära ett inköp.
Skulle hålla ögonen öppna för kampanjer på diverse hemsidor är inte ovanligt att hitta 20% rea här och där på t.ex. Tom Ford.Tjäna! En fråga, köpa oud wood 30ml ny för runt 850 i affär eller leta beggad å få lite mer för dom pengarna? Kanske även gäller parfymer i allmänhet, ny och veta vad en får eller beggad och få mer men större osäkerhet med vad en får?
Tjäna! En fråga, köpa oud wood 30ml ny för runt 850 i affär eller leta beggad å få lite mer för dom pengarna? Kanske även gäller parfymer i allmänhet, ny och veta vad en får eller beggad och få mer men större osäkerhet med vad en får?
Tack för svar! 850 ny för 30 är 25% rabatt, ligger runt 1150 annars!Skulle hålla ögonen öppna för kampanjer på diverse hemsidor är inte ovanligt att hitta 20% rea här och där på t.ex. Tom Ford.
Men går ju såklart att hitta bra beggade också... Men då skulle jag hålla mig till de beggade som säljs här, mycket skit på olika FB-forum med förfalskningar eller bara allmänt dåligt bemötande.
Ja, glömde säga att 850 är med rabatt. Men har lagt upp en köpes på klocksnack med! Kan få runt 50 ml beggad av en kille via fbs parfymforum 800+frakt men då utan låda, vilket deal är bäst då tycker du?KS är tveklöst den bästa begagnatmarknaden du kan hitta, med det sagt så har ju var och varannan onlineåterförsäljare 25% rabatt väldigt ofta i dessa tider.
Ja, glömde säga att 850 är med rabatt. Men har lagt upp en köpes på klocksnack med! Kan få runt 50 ml beggad av en kille via fbs parfymforum 800+frakt men då utan låda, vilket deal är bäst då tycker du?
Ja 850 är ett helt OK pris för en 30ml, hade valt återförsäljare, vet vad jag får och får njuta av unboxingenJa, glömde säga att 850 är med rabatt. Men har lagt upp en köpes på klocksnack med! Kan få runt 50 ml beggad av en kille via fbs parfymforum 800+frakt men då utan låda, vilket deal är bäst då tycker du?
Ja, glömde säga att 850 är med rabatt. Men har lagt upp en köpes på klocksnack med! Kan få runt 50 ml beggad av en kille via fbs parfymforum 800+frakt men då utan låda, vilket deal är bäst då tycker du?
Ja, det var den jag menade när jag skrev 850 är med rabatt!Finns på åhlens.se nu för ca 860 kr. Medlemspris.
De verkar ha 25% rabatt.
Med så liten skillnad skulle jag köpt från återförsäljare, tycker för egen del att det är värt det.
Ja 850 är ett helt OK pris för en 30ml, hade valt återförsäljare, vet vad jag får och får njuta av unboxingen
Förlåt, tidig morgon här... trodde du var ute efter en för ca 850 kr.Ja, det var den jag menade när jag skrev 850 är med rabatt!
Tycker att dubbla mängden för 25% är inget att ens fundera på. Mao, go big or go homeHur resonerar ni med storlekar på flaskor? 50 ml för cirka 750 eller 100 ml för 1000. Jag vet ju att jag aldrig kommer använda upp 100 ml, men det är samtidigt mer prisvärt.
Testar dessa idag
1888 - tyngre, varmare med en aning blomma under.
Mefisto - lättare, fräschare, fruktigare (cirtrus).
Så här 30 min in och jag känner att 1888 är mer jag än Mefisto dock kan ju det ändras om en timme och sedan ändrad igen om 3 timmar
Hade valt 100ml, går ju alltid att kränga den här om man inte använder helaTycker att dubbla mängden för 25% är inget att ens fundera på. Mao, go big or go home
1888 känner fortfarande den klart å tydligt. Kände efter ca 60min en liten surhet som dock försvann i andra timman.Jag är ju ett stort fan av 1888 - har varit superpepp på Mefisto som jag aldrig luktat på.
Landade en flaska Fiero dock för några veckor sedan som är ännu mer citrus om jag förstått rätt, den är fantastiskt i öppningen men jag gillade inte alls dry down vid ett första test.
Återkom gärna med tankar när du luktat klart!
Jag har en liten dekant av den.Den här var riktigt bra... var nån mer här som hade ett sample, eller kanske en hel flaska?
Den är riktigt bra, dock stor likhet med Tuscan leather. Lite klonkänsla.Den här var riktigt bra... var nån mer här som hade ett sample, eller kanske en hel flaska?
Hittar inte 5ml på Gents hemsida, bara 1.2ml samt full flaska. Hur fick du tag på den där?Den här var riktigt bra... var nån mer här som hade ett sample, eller kanske en hel flaska?
Det var i Scents for gents prenumeration på 5ml. Nu senaste gången innan de höjde månadspriset till 328 kr. Kostade nåt på 100 förr, minns inte exakt.Hittar inte 5ml på Gents hemsida, bara 1.2ml samt full flaska. Hur fick du tag på den där?