London är najs, gillar den betydligt mer än Liwa. Nu ska jag strax möta @Axiom som ska få utvärdera LondonHunnit testa London än?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
London är najs, gillar den betydligt mer än Liwa. Nu ska jag strax möta @Axiom som ska få utvärdera LondonHunnit testa London än?
Hunnit testa London än?
London är najs, gillar den betydligt mer än Liwa. Nu ska jag strax möta @Axiom som ska få utvärdera London
Gillade starten på London men efter ett tag så slog den där ambroxan noten igenom och då,är det kört för min del.Yes! Magisk doft som tyvärr blir skin-scent på mig alldeles för fort för att jag ska kunna lägga pengarna på den. Däremot är jag ruskigt köpsugen (blindköpa) V!
Edit: men gillade den så mycket att jag hade den 3 dagar i rad. Det är ovanligt!
Gillade starten på London men efter ett tag så slog den där ambroxan noten igenom och då,är det kört för min del.
Har kvar att testa Liwa samt Black I & III.
Gillade starten på London men efter ett tag så slog den där ambroxan noten igenom och då,är det kört för min del.
Har kvar att testa Liwa samt Black I & III.
Liwa är magi. Har inte testat black I eller III men jag har för mig att den ena är en tuff doft (maskulin) och den andra snäll. Skriv gärna ett par rader om den!
Ska försöka komma ihåg det! Du får gärna summera intrycken av Silver Musk också (har Pardon på g nu... )Liwa är magi. Har inte testat black I eller III men jag har för mig att den ena är en tuff doft (maskulin) och den andra snäll. Skriv gärna ett par rader om den!
Tur att den kommer från ett rök- och djurfritt hem haha:
https://www.tradera.com/item/343053/420268840/lacoste-intense-edt
Intressant, allt säljaren har till salu är div parfymflaskor som alla ser lika misshandlade ut. Undrar om han jobbar på någon kem-avdelning på en återvinning eller något?Tur att den kommer från ett rök- och djurfritt hem haha:
Intressant, allt säljaren har till salu är div parfymflaskor som alla ser lika misshandlade ut. Undrar om han jobbar på någon kem-avdelning på en återvinning eller något?
Tur att den kommer från ett rök- och djurfritt hem haha:
Funderat på hur dem kan vara så jäkla kvaddade...kan mkt väl vara så att han jobbar på en återvinning hahaIntressant, allt säljaren har till salu är div parfymflaskor som alla ser lika misshandlade ut. Undrar om han jobbar på någon kem-avdelning på en återvinning eller något?
Killen är en hjälte som tar återvinningen to the next levelFunderat på hur dem kan vara så jäkla kvaddade...kan mkt väl vara så att han jobbar på en återvinning haha
Pegasus är fin men har lite svårt för den metalliska doften i denDD. PdM - Pegasus. Mycket tydliga inslag av mandel och vanilj. Definitivt en trevlig doft .
Pegasus är fin men har lite svårt för den metalliska doften i den
Om någon inte känner sig helt hundra på sin Nishane Hacivat, Karagoz eller Ani så sitter jag på en endast testsprayad Roja Elysium som gärna bytes.
Har redan en Hacivat men den kommer användas så pass flitigt så jag har gärna en till.
Sitter här och funderar redan på nästa flaska. Inte för att jag behöver något mer, samt att jag redan har dekanter så det räcker ett tag. Vill dock så gärna ha riktiga flaskor än dekanter av de dofter jag gillar...
Funderar lite mellan Xerjoff Naxos, MFK Grand Soir och Nishane Hacivat. Vad säger ni? Har även Chanel Coromandel, MFK Baccarat Rouge 540 samt MFK Oud Satin Mood i åtanke, men tänker att jag kan vänta med dem tills det blir lite kallare (november/december).
Hade den bara på dekant och sålde sedan vidare den..har för mig att att jag kände av det metalliska ganska direktDet är den verkligen känner än så länge ingen "metallisk" doft men har precis dragit på tre sprut .
Upplevde du den metalliska doften direkt när du applicera parfymen eller när den hade lagt sig?
Sitter här och funderar redan på nästa flaska. Inte för att jag behöver något mer, samt att jag redan har dekanter så det räcker ett tag. Vill dock så gärna ha riktiga flaskor än dekanter av de dofter jag gillar...
Funderar lite mellan Xerjoff Naxos, MFK Grand Soir och Nishane Hacivat. Vad säger ni? Har även Chanel Coromandel, MFK Baccarat Rouge 540 samt MFK Oud Satin Mood i åtanke, men tänker att jag kan vänta med dem tills det blir lite kallare (november/december).
Kom på att jag varit på jakt efter Initio - Rehab eller OFG också... så de funkar de medOm någon inte känner sig helt hundra på sin Nishane Hacivat, Karagoz eller Ani så sitter jag på en endast testsprayad Roja Elysium som gärna bytes.
Har redan en Hacivat men den kommer användas så pass flitigt så jag har gärna en till.
Pegasus är fin men har lite svårt för den metalliska doften i den
Rehab är jag också väldigt nyfiken på. Deras Blessed Baraka tycker jag också är underbar!
Rehab är något som alla måste testa någon gång, kan nog vara en av de bästa dofterna jag provat.Rehab är jag också väldigt nyfiken på. Deras Blessed Baraka tycker jag också är underbar!