Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara testat den i butik tidigare, minns inte att den luktade så här bra. Performance verkar grym, ett sprut i armvecket som test nu...nog fullt tillräckligt.med 1-2 sprut.Otroligt trevlig doft men får typ inte använda den för min sambo då hon tycker den projicerar alldeles för mycket .
Bara testat den i butik tidigare, minns inte att den luktade så här bra. Performance verkar grym, ett sprut i armvecket som test nu...nog fullt tillräckligt.med 1-2 sprut.
Eros har ju precis släppts som edp, samtidigt verkar det eventuellt som om edt versionen precis omformulerats och har nu kass performance om man ska tro fragantica (vore ju taktiskt om dem vill pusha ut edpn istället).
Denna är från 2019 iaf
Jag har batch MG1329, googlade runt lite och det verkar som att den är från 2013 vilket mycket väl kan stämma. Fick den i present av min syster för ett gäng år sedan. Grym performance, verkligen!Måste kolla efter jobbet vad jag har för batch på min Eros men vet att den har något år på nacken .
Jag har batch MG1329, googlade runt lite och det verkar som att den är från 2013 vilket mycket väl kan stämma. Fick den i present av min syster för ett gäng år sedan. Grym performance, verkligen!
Synd om det stämmer att Eros EdT nu har omformulerats (=försämrats) likt en hel del andra från början bra dofter som sedan har förstörts av div omformuleringar...
Har själv ingen erfarenhet av Layton själv, men visst är det tänkt att exclusif ska vara en förhöjd version av den "vanliga"? Iaf jag tänker mig att en exclusif skulle bli intressantare, men så är inte fallet?Lite nytt in för att prova . Stort tack till @Tjabo som förmedlade kontakten.
PdM - Layton Exclusif
Initio - Rehab
DD fick bli PdM Layton Exclusif, den är definitivt bra MEN inte Layton bra .
Ska väl vara en smutsigare, mörkare och mer animalisk version om jag förstått det rätt.. Har en 125 ml Layton men inte heller testat exclusifen...Har själv ingen erfarenhet av Layton själv, men visst är det tänkt att exclusif ska vara en förhöjd version av den "vanliga"? Iaf jag tänker mig att en exclusif skulle bli intressantare, men så är inte fallet?
Hahahahha wtfIdag testas Tiziana Terenzi Ursa:
https://www.fragrantica.com/perfume/Tiziana-Terenzi/Ursa-30625.html
Vilken udda upplevelse. Första 20min luktar blöta svin-stallar (på riktigt!!) och jag skulle skämmas för att gå ut, folk skulle tro att man gjort på sig a lo grande, och sen sovit i skogen under en blöt buske. Men när det lättar, och så länge man inte dofter direkt mot huden där man sprayade, så får man en riktigt nice boozy, läder, tobacco doft som påminner lite om Oud for Greatness men mindre söt och lite mer "äkta" på ngt sätt. Spännande doft kan man minst säga...
Har själv ingen erfarenhet av Layton själv, men visst är det tänkt att exclusif ska vara en förhöjd version av den "vanliga"? Iaf jag tänker mig att en exclusif skulle bli intressantare, men så är inte fallet?
Ska väl vara en smutsigare, mörkare och mer animalisk version om jag förstått det rätt.. Har en 125 ml Layton men inte heller testat exclusifen...
Exakt samma erfarenhet. Gjorde misstaget att spraya och direkt springa ut på lunch, fick nästan skämmas..Idag testas Tiziana Terenzi Ursa:
https://www.fragrantica.com/perfume/Tiziana-Terenzi/Ursa-30625.html
Vilken udda upplevelse. Första 20min luktar blöta svin-stallar (på riktigt!!) och jag skulle skämmas för att gå ut, folk skulle tro att man gjort på sig a lo grande, och sen sovit i skogen under en blöt buske. Men när det lättar, och så länge man inte dofter direkt mot huden där man sprayade, så får man en riktigt nice boozy, läder, tobacco doft som påminner lite om Oud for Greatness men mindre söt och lite mer "äkta" på ngt sätt. Spännande doft kan man minst säga...
Tjäna! Någon som provat dunhill icon? Kanske nån som har en sample? Letar efter en någorlunda prisvärd basparfym som en kan ha lite på jobbet. Kör GIT, TF oud wood och AdP bergamotto di calabria som lite roligare grejer att ha på helgen å sådär. Verkar inte uppskatta tunga, söta dofter så mycket. Kanske finns andra tips?
Hjälp mottages tacksamt!
Skulle rekommendera Prada Lhomme för jobbet Uppskattas av flera av mina kollegor iaf, blev bombad av lovord första gången jag körde den. Lättsam, lyxig, inte så söt, elegant, helt ok performance, bra prisTjäna! Någon som provat dunhill icon? Kanske nån som har en sample? Letar efter en någorlunda prisvärd basparfym som en kan ha lite på jobbet. Kör GIT, TF oud wood och AdP bergamotto di calabria som lite roligare grejer att ha på helgen å sådär. Verkar inte uppskatta tunga, söta dofter så mycket. Kanske finns andra tips?
Hjälp mottages tacksamt!
Testat Bentley for men absolute? Nichekvalitet för inga pengar alls. (Och inte söt). Påminner mycket om Gucci pour homme (men med bättre performance).
https://www.fragrantica.com/perfume/Bentley/Bentley-For-Men-Absolute-25694.html
Tack för tipsen, ska kika på detta! Brukar mer gilla märken som typ floris, penhaligons och creed men ska absolut prova! Inser också att dunhill är ganska långt från dem men känns ändå lite mer nischat på nått märkligt sätt.Skulle rekommendera Prada Lhomme för jobbet Uppskattas av flera av mina kollegor iaf, blev bombad av lovord första gången jag körde den. Lättsam, lyxig, inte så söt, elegant, helt ok performance, bra pris
Håller med, funkar riktigt bra på kontoret!Skulle rekommendera Prada Lhomme för jobbet Uppskattas av flera av mina kollegor iaf, blev bombad av lovord första gången jag körde den. Lättsam, lyxig, inte så söt, elegant, helt ok performance, bra pris
+1 på den!Håller med, funkar riktigt bra på kontoret!
Börjar bli jobbigt att välja på morgonen
Haha! Ja jag har kollat på en sådan faktiskt men tänkte jag gör slut på dessa etiketterna först@FredrikSthlm Dags att införskaffa en Dymo!
Haha ja men det ramlar in en viss ångest då och då när man inte kan välja.Bästa på hela morgonen är ju är ju att välja doft!
Har själv ingen erfarenhet av Layton själv, men visst är det tänkt att exclusif ska vara en förhöjd version av den "vanliga"? Iaf jag tänker mig att en exclusif skulle bli intressantare, men så är inte fallet?
Flaskor eller 5/10ml du är ute efter ?Någon som har följande parfymer dom vill bli av med?
Pdm layton
Widian liwa
Nishane hacivat
Skicka ett pm så tar vi det där i från
Tycks om Rehab? Funderar på att köpa ett sampleLite nytt in för att prova . Stort tack till @Tjabo som förmedlade kontakten.
PdM - Layton Exclusif
Initio - Rehab
DD fick bli PdM Layton Exclusif, den är definitivt bra MEN inte Layton bra .