MisterStefan
Basic
Dom kommer skicka oss tegelstenar i paketenJag får inte ihop silja line-priserna. Det är för bra ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom kommer skicka oss tegelstenar i paketenJag får inte ihop silja line-priserna. Det är för bra ...
Blindköp är ingen impuls eller hobby, det är ett sätt att leva!Gah fuck off...sitter nu och överväger blindköp av noir extreme och toy boy haha
Precis.Edit: nvm hittade själv
Nu är vi 3 som beställt likadant.En av de farligare trådarna på KS..
Inte slut för mig, står "begränsat antal".Fan jag började noja när tjabo skrev att det var för bra haha och nu är extreme noir slut...
Aja what to do, surt!
Stod nyss slutsåld, nu begränat antal! KLipper en flarra nuInte slut för mig, står "begränsat antal".
Länken funkar fortfarande för mig Och går precis som du skriver att gå in i webbutiken via hemsidan. Köpte nyss Extreme Noir och fick precis bokningsbekräftelse. Betalsätt 14 dagar faktura via KlarnaNu funkar inte länlen som @JCE postade för mig längre?
Men man kommer till 30% erbjudandet via deras hemsida iaf. TF TL verkar dock slutsåld nu, nån mer än jag här som drog hem en sån?
Skumt, nu funkar den igen här med men tidigare fick jag detta:Länken funkar fortfarande för mig Och går precis som du skriver att gå in i webbutiken via hemsidan. Köpte nyss Extreme Noir och fick precis bokningsbekräftelse. Betalsätt 14 dagar faktura via Klarna
Sidan är lite skum...för nu finns inte extreme noir i listan...men söker man på den så dyker den upp med angivelse begränsat antal tillgängligt.Skumt, nu funkar den igen här med men tidigare fick jag detta:
Hoppas @JCE får komission på kvällens beställningar, en liten peak blev det kanske?
Ja den där sidan är nog inte speciellt högtrafikerad i vanliga fallKlart som fan sidan spårat ur med alla beställningar under så kort tid.
Vad beställde du?Skön friskrivning...
Inte beställt nått ännu men lagt bla JPLM i korgen såklartVad beställde du?
Alla som beställt kommer att bli debiterade retroaktivt
Tror liknande skrivningar är ganska vanliga på handelsplatser online, bara sällan som man verkligen läser alla villkor.Skön friskrivning...
Skön friskrivning...
Dagens doft: Versace Eros
Jag tycker faktiskt det, iofs tycker jag att man kan rocka freshies året runt till skillnad från mörka/tunga/för söta dofter på sommaren.Jag körde den i Mexico. Väldigt typisk sommardoft för mig. Funkar den hösttid tycker du?