• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

En av de farligare trådarna på KS..
2C1457B8-1426-4E03-825F-89CA8C6FFFAA.jpeg

Beställde själv Noir Extréme på Åhléns när de hade 25% rabatt för ett kort tag sen (förra veckan?). Bör kanske ha väntat lite längre och sparat ett par extra hundralappar. Men men...

Nu funkar inte länlen som @JCE postade för mig längre?
Men man kommer till 30% erbjudandet via deras hemsida iaf. TF TL verkar dock slutsåld nu, nån mer än jag här som drog hem en sån?

Nu funkar inte länlen som @JCE postade för mig längre?
Men man kommer till 30% erbjudandet via deras hemsida iaf. TF TL verkar dock slutsåld nu, nån mer än jag här som drog hem en sån?
Länken funkar fortfarande för mig :) Och går precis som du skriver att gå in i webbutiken via hemsidan. Köpte nyss Extreme Noir och fick precis bokningsbekräftelse. Betalsätt 14 dagar faktura via Klarna

• Like
Reactions: S.L
Länken funkar fortfarande för mig :) Och går precis som du skriver att gå in i webbutiken via hemsidan. Köpte nyss Extreme Noir och fick precis bokningsbekräftelse. Betalsätt 14 dagar faktura via Klarna
Skumt, nu funkar den igen här med men tidigare fick jag detta:
8A59AB0B-8C78-4AE4-9ECE-79BDDEC364E0.jpeg

Hoppas @JCE får kommission på kvällens beställningar, en liten peak blev det kanske?

Skumt, nu funkar den igen här med men tidigare fick jag detta:
8A59AB0B-8C78-4AE4-9ECE-79BDDEC364E0.jpeg

Hoppas @JCE får komission på kvällens beställningar, en liten peak blev det kanske?
Sidan är lite skum...för nu finns inte extreme noir i listan...men söker man på den så dyker den upp med angivelse begränsat antal tillgängligt.

Testade lägga 3 st i varukorgen...det gick inte. Däremot kan man lägga 1 st 3 ggr innan det dyer upp att det inte finns fler kvar. Så det begränsade antalet är 3 st alltså.
Screenshot_20201009-223306_Chrome.jpg

Tror att varorna levereras från båtarnas lager dvs de har inte så mycket i lager och speciellt nu när trafiken är mer eller mindre nere och man vill hålla låga lagervärden. 30% i rabatt är ungefär vad de säljer för i Taxfreen. Tallink betalar säkert momsen till Estland så sparar de även lite där. Fanns fler TF tidigare i sortimentet så det gäller säkert att titta in lite nu och då.

Hmm, kikar runt på sidan över Tom Fords...de flesta ligger under kvinnor? Är det så att ex Costa Azzura och Mandarino di amalfi marknadsförs mot kvinnor? Skumt

Jag körde den i Mexico. Väldigt typisk sommardoft för mig. Funkar den hösttid tycker du?
Jag tycker faktiskt det, iofs tycker jag att man kan rocka freshies året runt till skillnad från mörka/tunga/för söta dofter på sommaren.

Samtidigt är ju Erosen inte så mkt in your face citrus...den är ju ändå lite "varm" på nåt vis :)

Tillbaka
Topp