• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
76A9F16F-64ED-4419-8F77-8F10B7717AB8.jpeg

Bra VFM med denna tycker jag (342kr för 50ml på Computer Salg f.n tex). Får kopplingar till både Layton och Jazz Club.
https://www.fragrantica.com/perfume/Hugo-Boss/Boss-Bottled-Intense-Eau-de-Parfum-40468.html

Detta missbruk är svårt att ta sig ur.
  • Jean Paul Gaultier
    Le Male Le Parfum 75 ml
    244845
    624 kr
    1
    -187 kr
    437 kr
Delsumma 437 kr
Fraktavgift 0 kr
Totalt 437kr

Du har sparat -187 kr

:woot:

Måste testa den efter allt snack här. Har otroligt svårt för originalet men denna kanske är tillräckligt egen.

Senast ändrad:
Måste testa den efter allt snack här. Har otroligt svårt får originalet men denna kanske är tillräckligt egen.
Av alla recensioner jag har läst/sett verkar den var ordentligt nedtonad, inte lika mycket in-your face. Helt enkelt mer sofistikerad och inte lika skrikig som originalet (även om den inte är i närheten av vad den en gång var, idag är den väldigt omformulerad...) eller Ultra Male, om man har haft svårt för den eller inte funnit tillfällen där den skulle passa.

Har du testat TF TV? Isf hur står den sig mot den?
Har noterat de många jämförelserna dessa dofter emellan men nej, tyvärr har jag ju inte det...
Den är bra iaf. Efter applicering vid 08 tiden idag så är den fortfarande klart märkbar så performance verkar ok tycker jag (jag tillhör ju dock inte de som absolut kräver beast mode bara för att en doft är dyr). Tycker nog denna spöar övriga dofter i denna genre som jag testat (ffa Herod, Pure Havane och i viss mån 18.21 Man Made Sweet Tobacco).

• Like
Reactions: bvb
Första intryck av Initio Rehab, svårdefinierad. Jag gillar den, en parfym i min smak :) Varm, kryddig, söt, lavendel, mandel (?), trä (?), tobak (?)
Fin och kan kanske se små likheter med Spicebomb Extreme men bara efter att ha läst liknelser i recensioner, hade inte på egen hand lagt märke till det.

Känns lite unisex. Kvalitativ.

MEN hur är egentligen performance, sprayade på mig 3 sprays och den är inte så jäkla kraftfull? Känns som att den sitter nära huden.

Om den ska vara värd 2,5k vill jag att den ska ha bättre performance...men med det sagt är detta ett första intryck 10 min efter applicering :)

20201012_130535.jpg

Testar Xerjoff - Golden Green idag. Rosepeppar, kardemumma och enbär i öppningen. Vet inte om jag älskar eller avskyr öppningen efter ca 15-20 min. Sedan ska det tydligen komma vetiver och cederträ. Kaffe(orostade gröna kaffebönor) & mysk agerar basnot.

Första intryck av Initio Rehab, svårdefinierad. Jag gillar den, en parfym i min smak :) Varm, kryddig, söt, lavendel, mandel (?), trä (?), tobak (?)
Fin och kan kanske se små likheter med Spicebomb Extreme men bara efter att ha läst liknelser i recensioner, hade inte på egen hand lagt märke till det.

Känns lite unisex. Kvalitativ.

MEN hur är egentligen performance, sprayade på mig 3 sprays och den är inte så jäkla kraftfull? Känns som att den sitter nära huden.

Om den ska vara värd 2,5k vill jag att den ska ha bättre performance...men med det sagt är detta ett första intryck 10 min efter applicering :)

20201012_130535.jpg

Jag gillar rehab starkt, en parfym man kan ha på sig om man är ensam hemma bara för att den luktar så gott! Tycker den går under samma kategori som PdM Layton. Jag får inte ut någon monsterperformance, men heller inte dålig. Instämmer gällande pris, jag hade gärna sett den i 50ml flaska! :)

Jag gillar rehab starkt, en parfym man kan ha på sig om man är ensam hemma bara för att den luktar så gott! Tycker den går under samma kategori som PdM Layton. Jag får inte ut någon monsterperformance, men heller inte dålig. Instämmer gällande pris, jag hade gärna sett den i 50ml flaska! :)
Har ju frågat tidigare i tråden om den fanns i mindre storlek. Blev så besviken när jag upptäckte att den minsta flaskan är 90ml. Förstår ej varför de väljer 90ml som sin minsta flaska...

Tillbaka
Topp